blog iPresso Marketing Automation

Integracja iPresso z IdoSell, wiodącym dostawcą systemów e-commerce

Połączenie możliwości Marketing Automation z korzyściami oferowanymi przez jednego z wiodących dostawców systemów e-commerce w Polsce pozwoli na skuteczne dotarcie do klientów sklepów internetowych z najlepiej dostosowanymi komunikatami w najdogodniejszym momencie.

IdoSell to rozwiązanie, z którego korzysta obecnie ponad 5 000 sklepów internetowych i ponad 1 000 firm noclegowych. Dzięki integracji tej platformy z iPresso, dane poszczególnych klientów takiego sklepu czy firmy będzie można wykorzystać do prowadzenia zaawansowanych kampanii cross-sellingowych, up-sellingowych, czy odzyskiwania porzuconych procesów.

IdoSell to kompleksowa usługa dla profesjonalnych sklepów internetowych i hurtowni, zapewniająca też nowoczesny i intuicyjny system rezerwacji online, mobile i przez social media dla obiektów noclegowych oraz rezerwacji usług.

W ramach integracji, informacje o aktywnościach internautów na stronie firmy korzystającej z platformy IdoSell – takich jak dodanie produktu do koszyka, złożenie zamówienia, wyrażenie zgody na kontakt email/SMS czy edycja danych – będą przesyłane bezpośrednio do iPresso, gdzie będzie można je wykorzystać w dalszej komunikacji marketingowej.

Dane takie można wykorzystywać do przekazania informacji o specjalnych promocjach, rabatach, czy rekomendacjach. iPresso pozwala tu na zastosowanie całego spektrum kanałów komunikacji – począwszy od e-maili, poprzez wiadomości SMS i web push, po akcje na stronie (np. pop-up). Integracja ta daje zatem sprzedawcom nowe niezwykłe możliwości w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym (Real-Time Marketing) prowadzonego w oparciu o najnowsze dane o preferencjach i zachowaniach klientów e-sklepów.

Integracja zapewnia również opcję synchronizacji danych historycznych, dzięki której kontakty zarejestrowane dotychczas w IdoSell mogą zostać przesłane do iPresso wraz z informacjami o udzielonych przez nie zgodach marketingowych. W tym przypadku dane o konkretnych aktywnościach klienta będą trafiać do iPresso począwszy od momentu, gdy znajdzie się on w bazie systemu. Każda edycja danych użytkownika w IdoSell wywoła automatyczną zmianę tych danych także w iPresso. Co więcej, integracja zapewnia też możliwość obsługi wielu sklepów istniejących na jednym koncie IdoSell – dla każdego z nich można przypisać adekwatne zgody na komunikację e-mail czy SMS w iPresso.

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz