Strona główna » Zautomatyzowana komunikacja z klientami e-sklepów – integracja iPresso z Shoperem

Zautomatyzowana komunikacja z klientami e-sklepów – integracja iPresso z Shoperem

Zautomatyzowana komunikacja z klientami e-sklepów – integracja iPresso z Shoperem

Połączenie możliwości Shopera z korzyściami oferowanymi przez iPresso pozwoli na skuteczne dotarcie do klientów sklepów internetowych z najlepiej dostosowanymi komunikatami.

Shoper oferuje sklepom internetowym wszystkie niezbędne narzędzia do profesjonalnej sprzedaży online, takie jak nowoczesne płatności, obsługę kurierów i magazynów, czy prowadzenie sklepu na Facebooku. Sprzedawcy korzystający z tej platformy mogą teraz – dzięki integracji z iPresso Marketing Automation – w spersonalizowany sposób kontaktować się ze swoimi potencjalnymi i aktualnymi klientami.

W ramach integracji, informacje o aktywnościach internautów na stronie e-sklepu – takich jak złożenie zamówienia, zakup, wyrażenie zgody czy edycja danych – będą automatycznie przesyłane do iPresso. Dane te trafią do systemu MA w czasie rzeczywistym, co pozwoli na natychmiastowe podjęcie zautomatyzowanych działań marketingowych.

Integracja zapewnia również opcję synchronizacji danych historycznych, dzięki której kontakty zarejestrowane dotychczas w Shoperze mogą zostać przesłane do iPresso wraz z informacjami o udzielonych przez nie zgodach marketingowych. W tym przypadku dane o konkretnych aktywnościach klienta będą trafiać do iPresso począwszy od momentu gdy znajdzie się on w bazie systemu. Każda edycja danych użytkownika w Shoperze wywoła automatyczną zmianę tych danych także w iPresso.

Rozwiązanie to umożliwi np. wysyłanie spersonalizowanych kampanii w oparciu o dane dotyczące produktów zamówionych wcześniej przez potencjalnego klienta na stronie sklepu.

Komunikaty takie można wykorzystywać do przekazania informacji o specjalnych promocjach, rabatach, czy rekomendacjach. iPresso pozwala tu na zastosowanie całego spektrum kanałów komunikacji – począwszy od e-maili, poprzez wiadomości SMS i web push, po akcje na stronie (np. pop-up). Integracja ta daje zatem sprzedawcom nowe niezwykłe możliwości w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym (Real-Time Marketing) prowadzonego w oparciu o najnowsze dane o preferencjach i zachowaniach klientów e-sklepów.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.