Strona główna » iPresso Satellite – reaguj na dane z otoczenia w działaniach sprzedażowych i marketingowych!

iPresso Satellite – reaguj na dane z otoczenia w działaniach sprzedażowych i marketingowych!

iPresso Satellite – reaguj na dane z otoczenia w działaniach sprzedażowych i marketingowych!

Od jutra w iPresso dostępna będzie nowa, przełomowa funkcjonalność, Satellite. Rozwiązanie to pozwoli marketerom na prowadzenie zautomatyzowanych działań w oparciu o dane pochodzące spoza systemu.

Co to jest iPresso Satellite?

iPresso Satellite to nowa jakość w automatyzacji marketingu. Funkcjonalność ta pozwoli na niemal nieograniczone wykorzystanie danych pobieranych z zewnętrznych źródeł do uruchomienia precyzyjnych działań marketingowych w iPresso.

O jakich danych mowa?

Pierwszym rodzajem danych jakie zostaną udostępnione użytkownikom systemu będą informacje dotyczące warunków pogodowych. W przyszłości iPresso Satellite pozwoli na zastosowanie informacji z dowolnych innych źródeł – mogą to być np. wskaźniki giełdowe, kursy walut, informacje o zanieczyszczeniu powietrza czy wyniki rozgrywek sportowych.

Jak wykorzystać informacje napływające do iPresso?

iPresso Satellite pozwala na tworzenie różnego rodzaju warunków, których spełnienie lub niespełnienie może wywołać automatyczne uruchomienie określonych działań marketingowych.

Jeżeli do systemu napłyną dane o tym, że wyznaczony przez marketerów warunek został spełniony (np. w Warszawie spadł śnieg albo kurs euro wzrósł do 4,30 zł) to informacja taka może automatycznie uruchomić przygotowaną wcześniej akcję (np. scenariusz marketingowy czy wyświetlenie pop-upu na stronie internetowej).

Warunki zewnętrzne można przy tym uzupełnić o warunki oparte na danych pochodzących z samego iPresso – np. liczebność segmentu kontaktów, do których skierowana będzie dana kampania.

Co sprawia, że iPresso Satellite jest przełomową funkcjonalnością?

Możliwość wykorzystania dowolnych danych pobieranych spoza systemu jako czynnika wyzwalającego działania marketingowe oznacza automatyzację na niespotykanym dotąd poziomie.

Poszczególne działania systemu mogą samodzielnie się uruchamiać lub wyłączać w zależności od szeregu zewnętrznych i wewnętrznych warunków. Rozwiązanie to otwiera przed marketerami możliwości, o jakich wcześniej mogli tylko marzyć!

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.