Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
15 July 2025
Artykuły System iPresso

Raporty z kampanii w iPresso – precyzyjne dane o efektach wielokanałowej komunikacji

  • 31 stycznia, 2019
  • 2 min read
[addtoany]
Raporty z kampanii w iPresso – precyzyjne dane o efektach wielokanałowej komunikacji

Raporty z kampanii w iPresso dają użytkownikom systemu wgląd w szczegółowe dane dotyczące skuteczności poszczególnych kanałów komunikacji wykorzystywanych w ramach danej kampanii.

Raporty z kampanii pozwalają na zestawienie ze sobą konwersji wysyłek w takich kanałach jak e-mail, sms, voice czy pop-up. Dzięki takiemu raportowi, marketer z łatwością sprawdzi, która forma komunikacji przynosi najlepsze efekty.

Jak to działa w praktyce?

Zobaczmy jak może to wyglądać w praktyce na przykładzie sklepu odzieżowego.

Załóżmy, że sklep chce zaproponować stałym klientom korzystną ofertę wyprzedaży kolekcji jesiennej. Do promocji będą używane dwa kanały komunikacji – e-mail i powiadomienie (pop-up) na stronie internetowej sklepu.

Dzięki raportowi kampanii, marketer sprawdzi, jak skuteczny jest każdy z kanałów wykorzystywanych w kampanii i ilu zakupów dokonano w następstwie przeprowadzonej akcji.

raport kanał email

 

raport kanał akcja na stronie

Możliwość wybory dowolnej aktywności konwersyjnej

Funkcjonowanie mechanizmu opiera się na wystąpieniu dowolnej aktywności klienta (np. wejście na monitorowaną stronę, pobranie pliku, zakup) w następstwie przeprowadzonych wcześniej działań marketingowych, takich jak wysyłka wiadomości e-mail, sms lub voice czy wyświetlenie pop-up’u. Dzięki raportowi kampanii, marketer z łatwością sprawdzi, która forma komunikacji przyniosła najlepsze efekty.

Poszczególne wykresy pokazują konwersję osiągniętą w poszczególnych kanałach komunikacji, dzięki czemu marketerzy mogą ocenić skuteczność każdego z nich w komunikacji z klientem. Wykresy te uwzględniają wyniki konwersji w odniesieniu do konkretnych zachowań odbiorców (np. w przypadku e-maila – konwersje po wysłaniu, otwarciu i kliknięciu, a w przypadku pop-up’u – po wyświetleniu i kliknięciu).

Dzięki tak zaawansowanym możliwościom, Raporty kampanii pozwalają na uzyskanie wiarygodnych danych o przełożeniu jakie mają konkretne działania na osiągnięcie pożądanego efektu i porównanie skuteczności poszczególnych kanałów komunikacji w ramach danej kampanii.

 

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *