Strona główna » Nowe możliwości raportów z kampanii w iPresso

Nowe możliwości raportów z kampanii w iPresso

Nowe możliwości raportów z kampanii w iPresso

Raporty z kampanii dają użytkownikom iPresso Marketing Automation możliwość kompleksowego monitorowania skuteczności działań marketingowych. Rozwiązanie to pozwala na precyzyjne prześledzenie efektów komunikacji prowadzonej w ramach poszczególnych kampanii i porównanie konwersji wysyłek w takich kanałach jak e-mail, sms, voice czy pop-up. Nowe, zaawansowane opcje Raportów z kampanii sprawią, że uzyskane dane będą jeszcze bardziej szczegółowe.

Jak w praktyce wyglądają Raporty z kampanii?

Dzięki zastosowaniu odpowiednich tagów kampanii, które użytkownik systemu przypisuje poszczególnym wysyłkom prowadzonym w iPresso, wyniki osiągnięte przez każdą z nich mogą zostać zebrane we wspólnym Raporcie kampanii.

Pierwszy z wykresów pokazuje sumę konwersji we wszystkich kanałach wykorzystanych w kampanii.

suma konwersji dla wszystkich kanałów

Zgromadzone dane odnoszą się do wybranej przez użytkownika aktywności konwersyjnej, którą może być np. wejście na stronę firmową czy dokonanie zakupu. System na bieżąco monitoruje liczbę takich aktywności następujących w określonym czasie po wysyłce danego komunikatu.

Kolejne wykresy pokazują konwersję osiągniętą w poszczególnych kanałach komunikacji, dzięki czemu marketerzy mogą ocenić skuteczność każdego z nich w komunikacji z klientem. Wykresy te uwzględniają wyniki konwersji w odniesieniu do konkretnych zachowań odbiorców (np. w przypadku e-maila – konwersje po wysłaniu, otwarciu i kliknięciu, a w przypadku pop-up’u – po wyświetleniu i kliknięciu).

raport kanał akcja na stronie raport kanał email

Nową możliwością w raportach z kampanii, która daje marketerom dostęp do jeszcze bardziej precyzyjnych danych, jest wykres konwersji każdej z wysyłek wykonanych w danym kanale komunikacji.

Na poniższym przykładzie widzimy wykres poświęcony jednej z wysyłek e-mail prowadzonych w ramach kampanii.

konwersje dla danego raportuRozwiązanie to pozwala marketerom na zdobycie wiedzy nie tylko o najskuteczniejszym kanale komunikacji w ramach konkretnej kampanii, lecz także sprawne porównanie efektywności każdej pojedynczej wysyłki.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.