blog iPresso Marketing Automation

Lejki – nowe możliwości raportowania w iPresso!

Już wkrótce do iPresso wprowadzona zostanie nowa opcja raportowania – Lejki. Pozwoli ona na sprawne śledzenie przepływu kontaktów między kolejnymi etapami procesu marketingowego.

Lejki umożliwią użytkownikom iPresso monitorowanie liczby kontaktów znajdujących się na poszczególnych etapach danej kampanii.

Na poniższym wykresie widzimy przykładowy przepływ kontaktów pomiędzy następującymi etapami procesu: wypełnienie formularza, otworzenie wiadomość e-mail, pobranie oferty i dokonanie zakupu.

lejek1

Taka forma prezentacji danych pozwala marketerom na błyskawiczne zapoznanie się z przebiegiem danej kampanii. Rozwiązanie to umożliwia ponadto na prześledzenie historycznych zmian liczebności każdego z segmentów.

historia segmentu1

Lejki pozwolą użytkownikom iPresso na szybkie zorientowanie się w zmianach zachodzących dzień po dniu na poszczególnych etapach procesów marketingowych i monitorowania konwersji pomiędzy kolejnymi krokami kampanii. Informacje takie pozwolą z kolei na usprawnienie i zoptymalizowanie prowadzonych działań.

Niewątpliwą zaletą Lejków jest też możliwość dowolnego konfigurowania poszczególnych etapów procesu, co daje nieograniczone możliwości w zakresie dostosowania ich do potrzeb konkretnej firmy.

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz