Strona główna » Nowości w iPresso: wskaźnik faktycznie wysłanych wiadomości w raportach z kampanii SMS

Nowości w iPresso: wskaźnik faktycznie wysłanych wiadomości w raportach z kampanii SMS

Nowości w iPresso: wskaźnik faktycznie wysłanych wiadomości w raportach z kampanii SMS

Kampanie SMS są jednym z kanałów komunikacji marketingowej dostępnych w iPresso. Aby korzystanie z nich było jeszcze bardziej przyjazne i intuicyjne, raporty z wysyłek rozszerzono o informację o faktycznej liczbie wysłanych SMS-ów.

Do raportów z przeprowadzonych kampanii wprowadzono nowy wskaźnik – Liczba faktycznie wysłanych wiadomości, dzięki któremu można kontrolować limit zużytych SMS-ów. Jest to szczególnie przydatne w monitorowaniu kampanii, w których jedna wiadomość składa się w rzeczywistości z większej liczby SMS-ów (przekracza limit 160 znaków).

Dotychczas wykres w raporcie z wysyłki SMS-ów uwzględniał tylko dane odnoszące się do liczby odbiorców wiadomości. W rzeczywistości jednak wiadomość taka może zawierać w sobie więcej niż jednego SMS-a.

W praktyce może to oznaczać, że jeżeli wysłano kampanię do 100 odbiorców, a z limitu znaków wynika, że jedna wiadomość zawierała w sobie dwa SMS-y, to liczba faktycznie wysłanych SMS-ów wynosić będzie 200.

raport sms1

Słupki w raportach nadal wskazują rzeczywistą liczbę odbiorców, natomiast pojawiająca się nad wykresem informacja odnosi się do faktycznej liczby wykorzystanych SMS-ów.

liczba faktycznie wysłanych

Rozróżnienie to sprawia, że korzystanie z wykresu staje się bardziej czytelne, a marketerzy prowadzący kampanie SMS mają ułatwiony dostęp do informacji o rzeczywistym wykorzystaniu limitów takich wysyłek.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.