iPresso na Foodbox 2018 – konferencji o skutecznym marketingu produktów spożywczych

Jak sprawnie podejmować trafne decyzje w coraz szybciej zmieniającym się świecie cyfrowego marketingu branży spożywczej? – to pytanie które postawili sobie uczestnicy konferencji Foodbox.

Foodbox to pierwsza w Polsce konferencja na temat skutecznego marketingu produktów spożywczych w nowych mediach. W wydarzeniu , które odbyło się 23 maja w Warszawie, wzięli udział praktycy digital marketingu z wieloletnim doświadczeniem w promocji marek i produktów spożywczych. Wśród nich znaleźli się m.in. przedstawiciele iPresso Marketing Automation.

Tematyka podjęta podczas konferencji obejmowała wpływ nowych technologii i mediów na decyzje dokonywane przez konsumentów produktów spożywczych.

foodbox3

Wydarzenie skierowane było do zarządzających markami spożywczymi na stanowiskach takich jak dyrektorzy marketingu i sprzedaży, brand managerzy, specjaliści marketingu.

Wśród prelegentów Foodbox znalazł się Michał Wojciechowski, CEO iPresso Marketing Automation, którego prezentacja poświęcona była automatyzacji i synchronizacji komunikacji offline – online.

Marta Dębska, Customer Success Manager iPresso, zaprezentowała natomiast praktyczne przykłady zastosowania mechanizmów Marketing Automation w komunikacji z klientami. Przedstawione case studies odwoływały się do konkretnych scenariuszy mających za zadanie prowadzenie spójnej komunikacji omnichannelowej z klientem w oparciu o kody QR, e-kupony, reklamę TV oraz aplikacje mobilne.

Wystąpienia pozostałych prelegentów dotyczyły m.in. trendów w zakupach i konsumpcji jedzenia, nowych wyzwań w komunikacji, wykorzystania technologii we współczesnym marketingu czy zastosowania content marketingu.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>