blog iPresso Marketing Automation

Nowe możliwości iPresso w zakresie monitorowania linków

W ramach ostatniej aktualizacji iPresso, rozszerzeniu uległa funkcjonalność monitorowania linków. Do systemu wprowadzono nową aktywność kontaktów, Kliknięcie linku, która pozwoli na odnotowanie kliknięć nie tylko – jak było to dotychczas – w wysyłkach e-maili, lecz także w kampaniach SMS-owych i powiadomieniach web push.


Rozszerzenie funkcjonalności monitoringu linków sprawi, że odpowiednia aktywność zostanie zarejestrowana w systemie dla każdego kontaktu, który kliknie w dany link. Link taki może być zamieszczony w dowolnym kanale komunikacji dostępnym w iPresso.

Monitoring linków dostępny będzie m.in. w kampaniach SMS. W związku z tym linki zamieszczane w takich komunikatach będą skracane, tak by nie zajmować zbyt wiele cennego miejsca w treści wiadomości.

Również do scenariuszy MA w iPresso wprowadzono dodatkowy blok warunkowy o nazwie Kliknięcie linku. Rozwiązanie to pozwoli na zaplanowanie schematów działań marketingowych dla osób, które wykonały bądź nie wykonały takiego działania, bez względu na kanał, którym dostarczono im komunikat.

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz