W ramach ostatniej aktualizacji iPresso, rozszerzeniu uległa funkcjonalność monitorowania linków. Do systemu wprowadzono nową aktywność kontaktów, Kliknięcie linku, która pozwoli na odnotowanie kliknięć nie tylko – jak było to dotychczas – w wysyłkach e-maili, lecz także w kampaniach SMS-owych i powiadomieniach web push.
Rozszerzenie funkcjonalności monitoringu linków sprawi, że odpowiednia aktywność zostanie zarejestrowana w systemie dla każdego kontaktu, który kliknie w dany link. Link taki może być zamieszczony w dowolnym kanale komunikacji dostępnym w iPresso.
Monitoring linków dostępny będzie m.in. w kampaniach SMS. W związku z tym linki zamieszczane w takich komunikatach będą skracane, tak by nie zajmować zbyt wiele cennego miejsca w treści wiadomości.
Również do scenariuszy MA w iPresso wprowadzono dodatkowy blok warunkowy o nazwie Kliknięcie linku. Rozwiązanie to pozwoli na zaplanowanie schematów działań marketingowych dla osób, które wykonały bądź nie wykonały takiego działania, bez względu na kanał, którym dostarczono im komunikat.
Odpowiedz