Strona główna » Nowe możliwości wysyłek web push w iPresso

Nowe możliwości wysyłek web push w iPresso

Nowe możliwości wysyłek web push w iPresso

Powiadomienia web push są jednym z kanałów komunikacji marketingowej pozwalających na dotarcie w czasie rzeczywistym do potencjalnych klientów. Wykorzystanie tej formy komunikacji w iPresso stało się teraz jeszcze prostsze, dzięki wprowadzeniu możliwości bezpośredniej wysyłki takiej kampanii do określonego segmentu bazy kontaktów. Co więcej, komunikacja taka może dotrzeć również do kontaktów anonimowych.

Powiadomienia web push pozwalają na komunikowanie się w czasie rzeczywistym z internautami korzystającymi z przeglądarek, zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych – nawet wtedy, gdy nie przebywają oni w danym momencie na konkretnej stronie. Wystarczy, że raz wyrazili zgodę na otrzymywanie takich wiadomości. Powiadomienie web push skierować można np. do osób, które odwiedziły daną podstronę lub zapisały się na newsletter.

Rozwiązanie to pozwala na prowadzenie działań cross-sellingowych, up-sellingowych, odzyskiwanie porzuconych koszyków czy informowanie o promocjach i rabatach.

webpush2

Korzystanie z tego kanału komunikacji w iPresso jest teraz jeszcze prostsze i wygodniejsze dzięki wprowadzeniu do systemu możliwości wysyłki takich kampanii w ramach direct marketingu (a nie tylko, jak było to wcześniej, w ramach scenariuszy marketingowych lub poprzez API). Kampanię web push skierować można zarówno do kontaktów monitorowanych, jak i anonimowych (oczywiście pod warunkiem że wyraziły one odpowiednią zgodę). Rozwiązanie to pozwala na sprawne prowadzenie wysyłek web push do precyzyjnie wyznaczonych segmentów bazy, które można zdefiniować na podstawie wybranych cech, atrybutów i zachowań kontaktów.

Kolejną opcją wprowadzoną w powiadomieniach web push jest możliwość ograniczenia ważności danego komunikatu do określonego okresu czasu. Może to być np. ograniczenie do 24 godzin w przypadku akcji promocyjnej, która trwa tylko przez jeden dzień. Web push’e, które nie zostaną przez odbiorców odczytane w tym okresie (bo nie otworzą oni w tym czasie przeglądarki na urządzeniu, na którym wyrazili zgodę na taką komunikację), nie zostaną im w ogóle wyświetlone.

 

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.