blog iPresso Marketing Automation

Nowy E-mail Dashboard w iPresso

Do iPresso wprowadzono nowy dashboard e-maili, który pozwoli na szybkie zorientowanie się w najważniejszych statystykach związanych z wysyłkami kampanii e-mailowych.

W Dashboardzie e-maili, znajdują się wykresy prezentujące dane na temat konwersji wysyłek w wybrany okresie (ostatni dzień, tydzień, 14 lub 30 dni).

dashboard email1

Można tu przeglądać dane związane m.in. z liczbą wysyłek, dostarczeń i otwarć e-maili, a także godzinami i dniami otwarć czy kliknięć wiadomości.

email dashboard2

Poniżej znajdują się też wykresy związane z rodzajem urządzeń, na których wystąpiły otwarcia wiadomości i kliknięcia w zawarte w nich linki, a także wypisania z subskrypcji.

email dashboard3

Ostatni wykres pozwala na zorientowanie się w domenach poczty elektronicznej, z których korzystali odbiorcy wiadomości.

 

email dashboard4

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz