Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
17 July 2025
Artykuły System iPresso

Nowy E-mail Dashboard w iPresso

  • 15 listopada, 2017
  • 1 min read
[addtoany]
Nowy E-mail Dashboard w iPresso

Do iPresso wprowadzono nowy dashboard e-maili, który pozwoli na szybkie zorientowanie się w najważniejszych statystykach związanych z wysyłkami kampanii e-mailowych.

W Dashboardzie e-maili, znajdują się wykresy prezentujące dane na temat konwersji wysyłek w wybrany okresie (ostatni dzień, tydzień, 14 lub 30 dni).

dashboard email1

Można tu przeglądać dane związane m.in. z liczbą wysyłek, dostarczeń i otwarć e-maili, a także godzinami i dniami otwarć czy kliknięć wiadomości.

email dashboard2

Poniżej znajdują się też wykresy związane z rodzajem urządzeń, na których wystąpiły otwarcia wiadomości i kliknięcia w zawarte w nich linki, a także wypisania z subskrypcji.

email dashboard3

Ostatni wykres pozwala na zorientowanie się w domenach poczty elektronicznej, z których korzystali odbiorcy wiadomości.

 

email dashboard4

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *