Sprawne zarządzanie uprawnieniami do poszczególnych funkcji iPresso Marketing Automation

iPresso pozwala na dzielenie użytkowników systemu na grupy (np. ze względu na dział firmy, w którym pracują – marketing, sprzedaż, zarząd) i nadanie im uprawnień do poszczególnych modułów systemu.

W zależności od zakresu obowiązków i odpowiedzialności poszczególnych użytkowników systemu, można odpowiednio zarządzać ich dostępem do bazy kontaktów, prowadzonych kampanii marketingowych, scenariuszy marketingowych, raportów, czy mediów społecznościowych.

iPresso pozwala na szczegółowe skonfigurowanie poziomu uprawnień każdej z grup użytkowników do poszczególnych elementów systemu. Dana grupa może np. mieć uprawnienia do edycji i podglądu kampanii marketingowych, ale niekoniecznie do ich wysyłania.

uprawnienia2

Osoba zarządzająca sprzedażą może mieć uprawnienia do edycji kontaktów w Contact Managerze, podczas gdy szeregowi pracownicy tego działu będą mogli tylko przeglądać informacje o kontaktach bez możliwości ich edytowania.

Podobne ograniczenia można skonfigurować też m.in. w odniesieniu do scenariuszy marketingowych (np. można dać tylko jednej z grup możliwość ich uruchamiania), mediów społecznościowych (np. tylko dział marketingu może zarządzać publikacjami na Facebooku i Twitterze) czy raportów (można ograniczyć wgląd do nich dla wybranych grup).

Zarządzanie uprawnieniami pozwala firmie na bezpieczne korzystanie z systemu, podczas którego dostęp do danego elementu posiadać będą jedynie te osoby, które są zobowiązane i autoryzowane do prowadzenia określonych działań.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>