Strona główna » Sprawne zarządzanie uprawnieniami do poszczególnych funkcji iPresso Marketing Automation

Sprawne zarządzanie uprawnieniami do poszczególnych funkcji iPresso Marketing Automation

Sprawne zarządzanie uprawnieniami do poszczególnych funkcji iPresso Marketing Automation

iPresso pozwala na dzielenie użytkowników systemu na grupy (np. ze względu na dział firmy, w którym pracują – marketing, sprzedaż, zarząd) i nadanie im uprawnień do poszczególnych modułów systemu.

W zależności od zakresu obowiązków i odpowiedzialności poszczególnych użytkowników systemu, można odpowiednio zarządzać ich dostępem do bazy kontaktów, prowadzonych kampanii marketingowych, scenariuszy marketingowych, raportów, czy mediów społecznościowych.

iPresso pozwala na szczegółowe skonfigurowanie poziomu uprawnień każdej z grup użytkowników do poszczególnych elementów systemu. Dana grupa może np. mieć uprawnienia do edycji i podglądu kampanii marketingowych, ale niekoniecznie do ich wysyłania.

uprawnienia2

Osoba zarządzająca sprzedażą może mieć uprawnienia do edycji kontaktów w Contact Managerze, podczas gdy szeregowi pracownicy tego działu będą mogli tylko przeglądać informacje o kontaktach bez możliwości ich edytowania.

Podobne ograniczenia można skonfigurować też m.in. w odniesieniu do scenariuszy marketingowych (np. można dać tylko jednej z grup możliwość ich uruchamiania), mediów społecznościowych (np. tylko dział marketingu może zarządzać publikacjami na Facebooku i Twitterze) czy raportów (można ograniczyć wgląd do nich dla wybranych grup).

Zarządzanie uprawnieniami pozwala firmie na bezpieczne korzystanie z systemu, podczas którego dostęp do danego elementu posiadać będą jedynie te osoby, które są zobowiązane i autoryzowane do prowadzenia określonych działań.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.