Pipedrive to prosty w użyciu system do zarządzania relacjami z klientami (CRM) i lejkiem sprzedaży. Dzięki integracji, informacje o poszczególnych kontaktach obecnych w bazie Pipedrive, będą automatycznie przesyłane do iPresso.
Zarządzanie lejkiem sprzedaży w Pipedrive pozwala na zrozumienie, na jakim etapie znajduje się każda z szans sprzedaży oraz czy jest ich wystarczająca ilość, by firma zrealizowała swoje cele i zobowiązania. W lejku takim prezentowane są kluczowe cele i etapy poszczególnych relacji z klientami, dzięki którym zespół sprzedażowy ma wgląd dynamikę poszczególnych procesów i priorytety sprzedaży.
Po przeprowadzeniu integracji, iPresso będzie aktualizować informacje o poszczególnych kontaktach obecnych w Pipedrive oraz przypisywać im odpowiednie aktywności związane ze zmianami ich statusów w Pipedrive.
Jeżeli np. kontakt przejdzie do kolejnego etapu lejka sprzedażowego (np. po tym gdy uda się z nim umówić spotkanie dotyczące prezentacji produktu), w iPresso zostanie to odnotowane w formie odpowiedniej aktywności.
Na podstawie informacji o aktywnościach kontaktów oraz ich danych demograficznych, w iPresso można przeprowadzić spersonalizowane kampanie marketingowe, które zwiększą szansę na ostateczną finalizację transakcji.
Odpowiedz