Strona główna » Nowe technologie skłaniają firmy do reorganizacji marketingu

Nowe technologie skłaniają firmy do reorganizacji marketingu

Nowe technologie skłaniają firmy do reorganizacji marketingu

Nowoczesne rozwiązania technologiczne skłaniają coraz większą liczbę firm do wprowadzania zmian w strukturach swoich działów marketingowych – wynika z badania Marketing Team Structures Report 2017 opublikowanego przez Technology for Marketing, IDM i Pure360.

  • Rosnąca specjalizacja. 33% marketerów spodziewa się wprowadzenia większej specjalizacji w swoich zespołach. Jedynie 3% sądzi, że nastąpią zmiany w kierunku przeciwnym – bardziej całościowego podejścia do marketingu.
  • Tylko 12% respondentów polega w całości na swoich własnych rozwiązaniach marketingowych. Zdecydowana większość współpracuje w tym zakresie z firmami IT i zewnętrznymi agencjami.
  • Kluczowymi umiejętnościami nowoczesnego zespołu marketingowego są: tworzenie strategii marketingowej, content marketing i pozyskiwanie wiedzy o klientach.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.