Powiadomienia web push to nowy kanał spersonalizowanej komunikacji w iPresso. Pozwalają one na komunikowanie się w czasie rzeczywistym z internautami korzystającymi z przeglądarek, zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych – nawet wtedy, gdy nie przebywają oni w danym momencie na konkretnej stronie. Jak skonfigurować takie komunikaty w iPresso?
Tworzenie powiadomień web push przebiega w iPresso w prosty i intuicyjny sposób dzięki wykorzystaniu kreatora iPresso Studio. Web push jest tu jednym z czterech dostępnych kanałów komunikacji – obok e-maili, sms’ów i wiadomości głosowych.
Po wyborze web push’a jako kanału komunikacji należy zdefiniować podstawowe ustawienia wysyłki, takie jak jej jej nazwa czy tagi, które pozwolą na późniejsze wygenerowanie odpowiednich raportów z wysyłki. Należy tu też określić na której stronie www ma działać dane powiadomienie.
Kolejnym krokiem jest zdefiniowanie tytułu komunikatu oraz jego treści. Opcjonalnie można też wprowadzić odnośnik do danej strony www i ikonkę, która pojawi się w treści komunikatu.
Ostatnim krokiem jest podsumowanie, w którym zawarte są informacje o skonfigurowanych wcześniej elementach wysyłki.
Po stworzeniu komunikatu web push, można wykorzystywać go w komunikacji z klientem poprzez wprowadzenie go do scenariusza marketingowego lub porzuconego procesu.
Odpowiedz