Skutecznie zarządzanie rabatami w iPresso: zindywidualizowane kody rabatowe

iPresso wprowadza możliwość generowania i udostępniania kontaktom zindywidualizowanych kodów rabatowych. Opcja to pozwoli na skuteczne zarządzanie rabatami w działaniach marketingowych i zachęcenie potencjalnych klientów do dokonania zakupu.

Raz wygenerowany kod może być przekazywany danemu kontaktowi za pomocą wielu kanałów komunikacji – np. w kampanii e-mail i w komunikacie wyświetlającym się na stronie www. Będzie to przy tym zawsze ten sam, zindywidualizowany i przypisany danej osobie kod funkcjonujący w obrębie danej kampanii.

Przy tworzeniu kampanii e-mail, wystarczy użyć odpowiedniego bracketu, w miejsce którego system wstawi unikalną dla każdego odbiorcy wartość pobraną z puli stworzonych wcześniej w iPresso kodów. Dokładnie ten sam kod można wyświetlać danemu kontaktowi w postaci komunikatu na stronie www.

Możliwość stworzenia wielu grup kodów, pozwoli na przesyłanie różnym odbiorcom różnej wartości zniżek – np. 50 zł dla osób najbardziej aktywnych (ze scoringiem powyżej 100 punktów),  a 20 zł dla grupy, która uzbierała 50-100 punktów scoringowych.

Kody rabatowe można też skutecznie wykorzystać w działaniach cross-sellingowych, np. proponując klientowi zniżki na produkty powiązane z tym, który właśnie zakupił. Przykładem będzie tu wysyłka informacji o rabacie na torbę lub myszkę do osób, które niedawno kupiły laptopa.

 

 

 

 

 

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>