iPresso wprowadza możliwość generowania i udostępniania kontaktom zindywidualizowanych kodów rabatowych. Opcja to pozwoli na skuteczne zarządzanie rabatami w działaniach marketingowych i zachęcenie potencjalnych klientów do dokonania zakupu.
Raz wygenerowany kod może być przekazywany danemu kontaktowi za pomocą wielu kanałów komunikacji – np. w kampanii e-mail i w komunikacie wyświetlającym się na stronie www. Będzie to przy tym zawsze ten sam, zindywidualizowany i przypisany danej osobie kod funkcjonujący w obrębie danej kampanii.
Przy tworzeniu kampanii e-mail, wystarczy użyć odpowiedniego bracketu, w miejsce którego system wstawi unikalną dla każdego odbiorcy wartość pobraną z puli stworzonych wcześniej w iPresso kodów. Dokładnie ten sam kod można wyświetlać danemu kontaktowi w postaci komunikatu na stronie www.
Możliwość stworzenia wielu grup kodów, pozwoli na przesyłanie różnym odbiorcom różnej wartości zniżek – np. 50 zł dla osób najbardziej aktywnych (ze scoringiem powyżej 100 punktów), a 20 zł dla grupy, która uzbierała 50-100 punktów scoringowych.
Kody rabatowe można też skutecznie wykorzystać w działaniach cross-sellingowych, np. proponując klientowi zniżki na produkty powiązane z tym, który właśnie zakupił. Przykładem będzie tu wysyłka informacji o rabacie na torbę lub myszkę do osób, które niedawno kupiły laptopa.
Odpowiedz