Wprowadzona niedawno do iPresso funkcjonalność Akcje na stronach pozwoliła firmom korzystającym z systemu na reagowanie w czasie rzeczywistym na zachowania klientów na stronach internetowych. Klient wchodzący np. na stronę księgarni internetowej mógł zostać poinformowany za pomocą pop-up’a o promocji na książki, którymi wcześniej się interesował. Teraz do systemu wprowadzono możliwość wyświetlenia wielu akcji na tej samej podstronie.
Duże zainteresowanie tą funkcjonalnością ze strony użytkowników iPresso, sprawiło, że została ona rozwinięta o możliwość wykonania wielu akcji na tej samej podstronie w zaplanowanej wcześniej kolejności. W praktyce oznacza to, że możliwe będzie wyświetlenie na tej samej podstronie dwóch (a nawet większej liczby) akcji, takich jak pop-up’y.
Różnego rodzaje kreacje pop-up’ów czy innych akcji na stronach można teraz podzielić na grupy i nadać im odpowiednią sekwencję wyświetlania. Oznacza to, że klient wchodzący w internetowej księgarni np. na podstronę poświęconą kryminałom, może za pierwszym razem zobaczyć propozycje książek autora którym interesował się wcześniej, a przy kolejnych swoich wizytach na tej samej podstronie – inne sugerowane mu oferty.
Co więcej, przy stworzeniu więcej niż jednej grupy Akcji na stronach, istnieje możliwość wyświetlenia klientowi większej liczby kreacji podczas wizyty na danej podstronie. Dzięki temu, poza pop-up’em z informacją o dobranej do jego gustu książki, sklep może wykonać również akcję polegającą na oznaczeniu danej osoby odpowiednim plikiem cookie. Informacja taka może zostać następnie przesłana do systemu RTB, który posiadając wiedzę o tym, że osoba ta interesowała się daną pozycją, będzie wyświetlał jej odpowiednio dobrane reklamy.
Odpowiedz