Personal(ized) e-Di@logue to pierwsze w Polsce spotkanie w całości poświęcone kampaniom marketingowym online z wykorzystaniem personalizacji. Wydarzenie to odbędzie się w Warszawie w dniach 8-9 listopada. Oficjalnym partnerem konferencji jest iPresso Marketing Automation.
Lawina komunikacji. Masowe Oferty. Push. Multi-kanałowość. Nasycony i konkurencyjny rynek. A w środku tego natłoku Konsument – coraz bardziej rozdrażniony, sfrustrowany i cierpiący na chorobę cywilizacyjną zwaną „ślepotą reklamową”. Czy jest na nią lek?
Pewnie nie jeden. Niektóre zostaną odkryte wkrótce, wszak postęp technologiczny mknie naprzód. Jedną z najprostszych recept jest obecnie:PERSONALIZACJA w komunikacji online.
Tak o personalizacji piszą organizatorzy konferencji Personal(ized) e-Di@logue, która odbędzie się już 8-9 listopada w Hotel Courtyard by Marriott w Warszawie. Wydarzenie to stanowić będzie przestrzeń wymiany inspiracji i najlepszych praktyk w gronie marketerów-praktyków z wiodących firm.
Omówione zostaną sprawdzone, efektywne metody budowania autentycznego dialogu z klientem, dostarczania unikalnego customer experience i budowania długotrwałej relacji dzięki zindywidualizowanej komunikacji online (łączącej potencjał danych i nowoczesnych technologii).
Prelegenci odpowiedzą na pytania o to jak skutecznie prowadzić spersonalizowane kampanie, jak działać by nie odstraszać klientów i gdzie są granice wykorzystania danych. Na bazie case studies pokażą w jaki sposób nawiązywać trwałą, opartą na emocjach relację z konsumentami, jednocześnie nie denerwując ich nieadekwatnymi lub zbyt częstymi reklamami i ofertami.
Więcej informacji na http://personalizacja-konferencja.pl/.
Odpowiedz