LiveChat jest platformą umożliwiającą przedstawicielom firm komunikować się w czasie rzeczywistym z użytkownikami odwiedzającymi ich strony internetowe.Dzięki integracji iPresso z LiveChat’em przeprowadzone rozmowy i dane użytkowników automatycznie trafiają do systemu Marketing Automation.
Komunikacja taka może być rozpoczęta zarówno przez użytkownika strony, jak również przez przedstawiciela firmy. Dodatkowo LiveChat zapewnia monitoring ruchu na stronie internetowej w czasie rzeczywistym oraz raporty dotyczące odbytych konwersacji. Dzięki integracji iPresso z LiveChat’em przeprowadzone rozmowy i dane o użytkownikach przesyłane są automatycznie do systemu MA.
Obecnie integracja ta została rozszerzona o możliwość zapisywania w systemie informacji o ticketach – formularzach wypełnianych przez internautów, gdy LiveChat jest w trybie offline. Osoba wypełniająca ticket zostanie automatycznie wprowadzona do systemu iPresso – podobnie jak osoba z którą prowadzona jest rozmowa. Nowością będzie również możliwość automatycznego przypisywania wybranej zgody marketingowej osobom trafiającym do iPresso z LiveChata.
Odpowiedz