Wdrożenie i praktyczne wykorzystanie systemu Marketing Automation to temat trzeciego z serii Marketing Automation w Pigułce, darmowego e-booka iPresso Academy.
W nowym e-booku iPresso Academy poruszono takie tematy, jak wdrożenie i rozpoczęcie korzystania z systemu Marketing Automation, dobre praktyki automatyzacji oraz zasady prowadzenia skutecznych działań w zakresie m.in.:
- zarządzania bazą kontaktów,
- kampanii e-mailingowych,
- lead scoringu,
- algorytmów MA,
- raportowania i analiz.
Systemy Marketing Automation to prawdziwy przebój ostatnich lat. Obecnie swoje działania marketingowe automatyzuje 43% firm B2B, a kolejne 45% planuje wprowadzenie systemu MA w przyszłości (źródło: Marketing Automation Benchmarking Report).
E-book Marketing Automation w praktyce przybliża marketerom (zarówno tym którzy zainwestowali już w MA, jak również tym, którzy dopiero rozważają wprowadzenie tego rozwiązania) najskuteczniejsze sposoby wykorzystania automatyzacji dla osiągnięcia namacalnych efektów sprzedażowych.
Odpowiedz