Strona główna » iPresso Studio – kreator kampanii marketingowych w nowej, intuicyjnej odsłonie!

iPresso Studio – kreator kampanii marketingowych w nowej, intuicyjnej odsłonie!

iPresso Studio – kreator kampanii marketingowych w nowej, intuicyjnej odsłonie!

iPresso Studio to nowa odsłona kreatora kampanii marketingowych systemu iPresso. Zmiana ta sprawi, że tworzenie wiadomości e-mail, sms i voice stanie się jeszcze prostsze, szybsze i bardziej intuicyjne.

iPresso Studio umożliwia marketerowi przeprowadzenie skutecznej wysyłki, z wykorzystaniem takich elementów jak personalizacja wiadomości, wybór najlepszej wersji na podstawie testów A/B/X czy targetowanie z wykorzystaniem atrybutów i kategorii pozwalające na dotarcie do dokładnie sprecyzowanej grupy odbiorców.

Nowa szata graficzna kreatora sprawia, że wysyłka nawet najbardziej oryginalnych kampanii staje się dziecinnie prosta!

Tworzenie kampanii w iPresso Studio składa się z kilku prostych kroków. Pierwszym z nich jest wybór kanału komunikacji, jaki ma zostać zastosowany.

ipresso studio1

Następnie autor kampanii określa jej podstawowe Ustawienia, takie jak nazwa wysyłki, zgody marketingowe czy adres e-mail do odpowiedzi. Na tym etapie można również wprowadzić personalizację e-maila poprzez zastosowanie odpowiednich bracketów w temacie wiadomości i w nazwie odbiorcy.

Dzięki personalizacji rosną szanse na to, że odbiorcy zapoznają się z dostarczonymi im treściami i skorzystają z przesłanych im ofert!

Inną ważną funkcją iPresso Studio, z której marketer może skorzystać na tym etapie przygotowywania e-maila są testy A/B/X. Pozwalają one na przetestowanie różnych wariantów tej samej wysyłki (np. różne tematy e-maila czy zmiany w jego treści) na wybranej grupie kontaktów, a następnie wysłanie najskuteczniejszej wersji do pozostałych odbiorców.

Kolejnym krokiem jest wybór grupy odbiorców, do jakiej skierowana jest dana kampania. Wysyłka może być przeznaczona do wszystkich kontaktów zgromadzonych w bazie (posiadających odpowiednie zgody marketingowe) lub tylko do wybranej grupy określonej na podstawie przypisanych jej tagów, kategorii, posiadanych cech czy wykonanych aktywności.

Następnie należy wprowadzić treść wiadomości.

ipresso2

Istnieje tu możliwość skorzystania z intuicyjnego edytora Drag & Drop, który pozwala na stworzenie e-mailingu z wykorzystaniem gotowych szablonów systemowych, które można w prosty sposób edytować, zmieniając układ, wygląd i treść e-maila.

W ostatnim kroku tworzenia wysyłki jej autor widzi podsumowanie wszystkich elementów wiadomości i może wrócić do dowolnych z nich, jeżeli istnieje potrzeba ich edycji.

ipresso studio3

Gdy wszystkie elementy podsumowania zaznaczone są na kolor zielony – wiadomość jest gotowa do wysłania!

Warto też pamiętać, że działanie iPresso nie kończy się wraz z wysyłką wiadomości. Dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym, autor kampanii ma dostęp do kompleksowych raportów i statystyk (dowiedz się więcej o raportach iPresso), które pozwalają na wyciąganie wniosków i optymalizację kolejnych wysyłek.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.