Technologia Beacon cieszy się rosnącą popularnością wśród detalistów w Stanach Zjednoczonych. Według badania przeprowadzonego przez IHL Group na ponad 100 firmach z różnych branż, w latach 2015-2016 najchętniej w rozwiązanie to inwestować będą duże sieci handlowe.
Obecnie już 10% przedsiębiorstw, których roczne obroty przekraczają 1 miliard USD używa beaconów. Zgodnie z prognozami IHL Group na koniec bieżącego roku wskaźnik zastosowania tej technologii wyniesie wśród nich 37%, a w 2016 już 56%.
Wśród średnich przedsiębiorstw (o obrotach 500 mln – 1 mld USD) odsetek firm używających beacony wniesie w bieżącym roku 11% (na koniec 2016 roku już 50%), a wśród najmniejszych (poniżej 500 mln USD) – 31% (na koniec 2016 r. – 48%).
Technologia Beacon zdobywa uznanie również w Polsce, gdzie przykładem jej zastosowania jest Riccardo App – uznane na świecie rozwiązanie przygotowane dla marki Riccardo przez iPresso i RTB Tracker.
Odpowiedz