Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
23 July 2025
Artykuły

Content Marketing 2015 – najnowsze statystyki

  • 18 marca, 2015
  • 2 min read
[addtoany]
Content Marketing 2015 – najnowsze statystyki

Content marketing jest obecnie jednym z podstawowych elementów w budowaniu komunikacji firmy. Jak wyglądają najważniejsze cele tej formy marketingu, jakie rodzaje publikacji uchodzą za najskuteczniejsze, jak często marketerzy tworzą i udostępniają swoje treści? – odpowiedzi na te pytania przynosi raport The State of Content Marketing 2015 firmy wyzowl.

Jak często firmy wypuszczają nowy content?

  • 75% content marketerów publikuje nowe treści przynajmniej raz miesięcznie,
  • 36% robi to raz w tygodniu,
  • 16% deklaruje codzienne publikacje.

Gdzie najchętniej publikuje się treści?

  • 80% content marketerów zamieszcza je na stronach internetowych firmy,
  • 70% dzieli się treściami w mediach społecznościowych,
  • 60% wykorzystuje w tym celu komunikację e-mail.

Jakie są cele stosowania content marketingu?

  • budowa świadomości marki – 29%,
  • generowanie leadów – 25%,
  • zwiększenie ruchu na stronach internetowych – 14%.

Jakie medium publikacji treści uważane jest przez content marketerów za skuteczne?

  • social media – 70%,
  • video – 58%,
  • case studies – 49%,
  • przewodniki – 48%,
  • prezentacje SlideShare – 44%,
  • blogi – 44%,
  • infografiki – 43%.

Jakie są efekty dla odbiorców ma przynosić content marketingu?

  • 83% content marketerów twierdzi, że celem publikacji treści jest informowanie i edukowanie konsumentów.
  • 76% uważa, że celem takich publikacji jest wyjaśnienie jak działają określone produkty i usługi.
  • Tyle samo ankietowanych powiedziało, że content marketing służy dostarczeniu informacji, które można wykorzystać w praktyczny sposób.
  • 73% uważa, że pomaga to w budowaniu lepszego zrozumienia produktu/usługi.
  • 64% uważa, że publikacje te powinny bawić odbiorców.

86% content marketerów zaplanowało wzrost lub utrzymanie wydatków na swoje działania w roku 2015. Tylko 7% zamierza te wydatki ograniczyć.

 

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *