Jakim reklamom ufają Polacy?

Rekomendacje znajomych to najbardziej godne zaufanie źródło wiedzy o produktach i usługach wśród Polaków. Kieruje się nimi aż 64% osób. Jak kształtuje się zaufanie do innych form reklamy wśród konsumentów z różnych grup wiekowych?

Według badań przeprowadzonych przez IRCenter wśród osób do 24 roku życia dużą przychylnością cieszą się reklamy w kinie, telewizji i Internecie, a także billboardy na ulicach, fora internetowe i sponsoring wydarzeń.

W grupie wiekowej 25-34 największą popularnością cieszą się rekomendacje znajomych, maile z reklamami i strony producentów.

Osoby w wieku 35-44 lat również charakteryzują się dużym zaufaniem w stosunku do stron producentów, a także reklamy video w Internecie.

Dla osób w wieku 45-55 znaczącą rolę odgrywają artykuły prasowe i programy z produktami lokowanymi. Podobnie jest w grupie wiekowej 55+, gdzie największą przychylnością cieszą się artykuły i reklamy zamieszczane w prasie.

 

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>