Rekomendacje znajomych to najbardziej godne zaufanie źródło wiedzy o produktach i usługach wśród Polaków. Kieruje się nimi aż 64% osób. Jak kształtuje się zaufanie do innych form reklamy wśród konsumentów z różnych grup wiekowych?
Według badań przeprowadzonych przez IRCenter wśród osób do 24 roku życia dużą przychylnością cieszą się reklamy w kinie, telewizji i Internecie, a także billboardy na ulicach, fora internetowe i sponsoring wydarzeń.
W grupie wiekowej 25-34 największą popularnością cieszą się rekomendacje znajomych, maile z reklamami i strony producentów.
Osoby w wieku 35-44 lat również charakteryzują się dużym zaufaniem w stosunku do stron producentów, a także reklamy video w Internecie.
Dla osób w wieku 45-55 znaczącą rolę odgrywają artykuły prasowe i programy z produktami lokowanymi. Podobnie jest w grupie wiekowej 55+, gdzie największą przychylnością cieszą się artykuły i reklamy zamieszczane w prasie.
Odpowiedz