Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
16 July 2025
Artykuły System iPresso

Nowy Contact Manager systemu iPresso!

  • 13 stycznia, 2015
  • 1 min read
[addtoany]
Nowy Contact Manager systemu iPresso!

System iPresso wciąż się rozwija by zapewnić swoim użytkownikom jak najwyższą jakość usług. Optymalizacji ulega też interfejs systemu, który staje się coraz bardziej intuicyjny i wygodny.

Najnowsze zmiany wprowadzone w layoucie systemu dotyczą menadżera kontaktów, za pomocą którego użytkownik iPresso może szybko i intuicyjnie zarządzać swoją bazą kontaktów.

Nowy układ Contact Managera zapewnia systemowi jeszcze większą przejrzystość i usprawnienia korzystanie z niego.

Nowy manager kontaktów
Inną wprowadzoną do systemu zmianą jest licznik komunikacji mailowej pozwalający na zdefiniowanie maksymalnej liczby wiadomości, jakie może otrzymać dany kontakt w określonym czasie.

Pozwoli to na ograniczenie ilości informacji wysyłanych do części odbiorców zdefiniowanych za pomocą odpowiednich parametrów takich jak tagi czy kategorie.

1 Comment

  • Rzeczywiście bardzo fajna funkcja. Na pewno przyda się przy zarządzaniu kontaktami w firmie. Pozdrawiam!

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *