Urządzenia mobilne motorem sprzedaży

Urządzenia mobilne napędzają sprzedaż – zarówno online, jak i w sklepach offline. Według badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen w Wielkiej Brytanii 80% wyszukiwań produktów za pomocą tabletów i smartfonów prowadzi ostatecznie do dokonania zakupu.

Analiza Nielsena przeprowadzona wśród ponad 1500 użytkowników urządzeń mobilnych w Wielkiej Brytanii wykazała, że osiem na dziesięć wyszukiwań prowadzi do dokonania transakcji, a jedna trzecia osób korzystających z urządzeń mobilnych wykorzystuje je jako główną metodę robienia zakupów.

40% osób robiących zakupy przyznało natomiast, że używa swoich urządzi mobilnych podczas wizyty w sklepie offline – głównie po to, by porównać ceny, a 37% udaje się do sklepu offline by dokonać zakupu po wcześniejszym zobaczeniu danego produktu na urządzeniu mobilnym.

Z drugiej strony, 1/4 korzystających z urządzeń mobilnych konsumentów, którzy po dokonaniu wyszukiwania nie nabyło towaru stwierdziło, że nie mogli znaleźć tego czego szukali. 1/5 stwierdziła natomiast, że nie trafili na nic atrakcyjnego.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>