Jak użytkownicy mediów społecznościowych robią zakupy online?

Osoby korzystające z mediów społecznościowych najczęściej kupują w sieci ubrania, książki lub multimedia – wynika z raportu „Digital Insight. Deklaracje zakupowe vs dyskusje w social media”, przygotowanego przez IRCenter i SentiOne.

Jak klienci trafiają do sklepów on-line?

Najczęściej za pośrednictwem wyszukiwarek lub wchodząc bezpośrednio na ich strony:

  • 40% – z wyszukiwarek,
  • 26% – bezpośrednio,
  • 23% – z przekierowania,
  • 6% – z e-maila reklamowego,
  • 4% – z mediów społecznościowych,
  • 1% – z banerów.

Czego dotyczą dyskusje internautów w mediach społecznościowych?

Internauci najchętniej rozmawiają w sieci o sklepach związanych z modą. Najmniej popularnym tematem dyskusji są natomiast sklepy spożywcze.

  • 54,2% – moda,
  • 23,2% – kultura i rozrywka,
  • 16,7% – elektronika i AGD,
  • 4,5% – zdrowie i uroda,
  • 1,4% – sklepy spożywcze.

Jak wynika z badania użytkownicy mediów społecznościowych najczęściej kupują w sieci ubrania, kosmetyki, książki lub multimedia.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>