Osoby korzystające z mediów społecznościowych najczęściej kupują w sieci ubrania, książki lub multimedia – wynika z raportu „Digital Insight. Deklaracje zakupowe vs dyskusje w social media”, przygotowanego przez IRCenter i SentiOne.
Jak klienci trafiają do sklepów on-line?
Najczęściej za pośrednictwem wyszukiwarek lub wchodząc bezpośrednio na ich strony:
- 40% – z wyszukiwarek,
- 26% – bezpośrednio,
- 23% – z przekierowania,
- 6% – z e-maila reklamowego,
- 4% – z mediów społecznościowych,
- 1% – z banerów.
Czego dotyczą dyskusje internautów w mediach społecznościowych?
Internauci najchętniej rozmawiają w sieci o sklepach związanych z modą. Najmniej popularnym tematem dyskusji są natomiast sklepy spożywcze.
- 54,2% – moda,
- 23,2% – kultura i rozrywka,
- 16,7% – elektronika i AGD,
- 4,5% – zdrowie i uroda,
- 1,4% – sklepy spożywcze.
Jak wynika z badania użytkownicy mediów społecznościowych najczęściej kupują w sieci ubrania, kosmetyki, książki lub multimedia.
Odpowiedz