Czym jest Marketing Automation? Jaka jest rola Marketing Automation w organizacji? Kto zyskuje na wprowadzeniu tego rozwiązania? Jakie daje to korzyści? – odpowiedzi m.in. na te pytania będzie można poznać na szkoleniu, które już 19 listopada odbędzie się w Warszawie!
Chcesz poznać tajniki automatyzacji marketingu i dowiedzieć się jak prowadzić zindywidualizowaną komunikację ze swoimi klientami? Zwiększyć sprzedaż i budować trwałe więzi z klientami efektywnie wykorzystując czas? To szkolenie jest dla Ciebie!
W programie zagadnienia z zakresu automatyzacji marketingu, korzyści płynących z wdrożenia Marketing Automation, lead nurturingu, narzędzi marketingowych takich jak landing page czy e-mailing.
.
Szkolenie poprowadzi Michał Wojciechowski – specjalista w zakresie multi channel marketingu oraz marketingu w segmencie B2B.
Z powodzeniem tworzy i wdraża strategie marketingowe oraz doradza największym firmom w temacie działań zwiększających aktywność klientów przekładając to na wzrost wyników sprzedaży. Współpracuje i realizuje projekty dla BZW BK / Santander, DM BPS, ING Bank Śląski, Danone, Wawel, Royal Canin, Hortex, Redan (TopSecret) i wielu innych.
Pomysłodawca i współtwórca systemu do obsługi Marketing Automation iPresso, który od kilku lat z powodzeniem jest wykorzystywany przez największe firmy w Polsce.
Odpowiedz