blog iPresso Marketing Automation

System iPresso zintegrowany z SugarCRM

SugarCRM to zaawansowane narzędzie do zarządzania relacjami z klientami. Rozwiązanie to jest jednym z systemów CRM zintegrowanych z iPresso Marketing Automation.

Czym jest SugarCRM?

SugarCRM to zaawansowane narzędzie biznesowe wspierające obszar zarządzania relacjami z klientem (CRM – Customer Relationship Management).

Rozwiązanie to należy do produktów typu Commercial Open Source, czyli elastycznego oprogramowania o otwartym kodzie źródłowym. Gwarantuje to możliwość nieograniczonego dostosowania systemu do potrzeb danej firmy.

ipresso sugar crm

Do zalet SugarCRM należą m.in.:

  • przyjazny użytkownikowi i intuicyjny interfejs, umożliwiający błyskawiczne dotarcie do potrzebnych informacji,

  • możliwość powiązania ze sobą dowolnych danych wprowadzonych do systemu (np. określonego projektu z danymi kontaktami),

  • kompleksowe zarządzanie kampaniami marketingowymi,

  • możliwość gromadzenia dowolnych informacji o kontaktach,

  • automatyczne obliczanie prawdopodobieństwa realizacji sprzedaży.

.

Integracja SugarCRM z iPresso

Integracja tego narzędzia z iPresso oznacza, że takie dane jak imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu leadu są automatycznie przesyłane pomiędzy oboma systemami.

Połączenie możliwości prowadzenia kompleksowych działań marketingowych w systemie iPresso z funkcjami SugarCRM prowadzi do optymalizacji zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta.

integracja-sugar crm1

iPresso pozwala na kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami i wspiera sprzedaż, zapewniając takie działania, jak m.in.:

  • zaawansowana segmentacja bazy kontaktów,
  • szczegółowa historia aktywności kontaktów,
  • spersonalizowana komunikacja z konsumentami,
  • lead scoring i programy lojalnościowe,
  • zautomatyzowane, wielokanałowe działania marketingowe,
  • zaawansowane działania lead nurturingowe,
  • Proximity Marketing,
  • mierzenie efektów w czasie rzeczywistym.

 iPresso to zaawansowany i jednocześnie przyjazny w użyciu system wielokanałowego Marketing Automation. Jest dostępny w wersji dla dużych firm jako iPresso Enterprise (http://ipresso.pl) oraz dla mniejszych firm jako iPresso Express (http://ipressoexpress.pl). iPresso to technologia wybrana m.in. przez Wawel, Bank BZ WBK, Danone oraz dziesiątki mniejszych przedsiębiorstw.

 

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz