Strona główna » Integracja iPresso z FusionSystem, kompleksową aplikacją obsługującą marketing w sieci

Integracja iPresso z FusionSystem, kompleksową aplikacją obsługującą marketing w sieci

Integracja iPresso z FusionSystem, kompleksową aplikacją obsługującą marketing w sieci

System iPresso Marketing Automation zintegrował się z FusionSystem – kompleksową aplikacją do obsługi marketingu internetowego, która pozwala m.in. na stworzenie własnej strony internetowej, landing page’a czy bloga. 

Jak działa FusionSystem?

FusionSystem daje swoim klientom możliwość szybkiego i intuicyjnego stworzenia własnej strony internetowej.

ipresso  fusion system

Rozwiązanie to nie wymaga posiadania wiedzy technicznej – system zapewnia użytkownikom odpowiednią domenę, gotowe szablony oraz dostęp do narzędzi statystycznych.

FusionSystem umożliwia też pozycjonowanie stron www, zamieszczanie bannerów czy prowadzenie kompleksowych działań PR-owych.

Do funkcji tej aplikacji należą:

  • szybkie tworzenie landing page’y, portali i blogów,
  • przechwytywanie wartościowych domen internetowych,
  • monitoring pozycji w wyszukiwarkach,
  • responsywne i automatyczne szablony stron,
  • powiadomienia,
  • statystyki i raporty.

.

Integracja z iPresso

Integracja oznacza, że każda z utworzonych za pomocą FusionSystem stron internetowych zostaje automatycznie dodana do stron monitorowanych w iPresso.

Pozwala to pozyskiwanie szczegółowych informacji o:

  • ruchu na danej stronie,
  • podstronach odwiedzanych przez internautów,
  • ilości czasu spędzonego przez dany kontakt na konkretnej stronie,
  • pobranych plikach,
  • odsłonach stron przez monitorowane kontakty.

integracja fusionsystem

Dzięki dostępnym w iPresso narzędziom statystyczno-raportowym możliwe jest również sprawdzenie, jakie aktywności są najczęściej podejmowane przez określone grupy konsumentów.

Dane dotyczące odsłon danej strony przez określone kontakty może być też wykorzystana w scenariuszach Marketing Automation, np. osoby, które spędzą minutę na monitorowanej podstronie mogą automatycznie otrzymać e-maila z informacją o oferowanej im zniżce na produkt, który oglądały.

Kolejną funkcją dostępną dzięki integracji jest automatyczne przesyłanie do systemu iPresso danych leadów pozyskanych za pośrednictwem formularzy wygenerowanych w FusionSystem. Do danych tych należą takie informacje, jak imię, nazwisko, nazwa, numer telefonu, adres e-mail, adres, kod pocztowy i miasto. Pozwoli to na zaawansowaną komunikacje z leadami i prowadzenie kompleksowych działań marketingowych opartych na ich cechach i zachowaniach.

Integracja iPresso z FusionSystem będzie dalej rozwijana, by dostarczyć użytkownikom tych systemów jak największych korzyści.

 

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.