Strona główna » Integracja iPresso z Contactually, kompleksowym rozwiązaniem CRM

Integracja iPresso z Contactually, kompleksowym rozwiązaniem CRM

Integracja iPresso z Contactually, kompleksowym rozwiązaniem CRM

System iPresso zintegrowany jest z wiodącymi rozwiązaniami CRM dostępnymi na rynku. Jednym z nich jest Contactually, zaawansowane narzędzie zapewniające budowę bazy kontaktów, prowadzenie e-mailingu, dzielenie się treściami czy tworzenie powiązań między klientami.

 

Systemy CRM (Customer Relationship Management) to rozwiązania wspomagające kontakty firmy z jej potencjalnymi i aktualnymi klientami. iPresso zintegrowane jest z najlepszymi z nich, co pozwala na jeszcze skuteczniejsze budowanie relacji z konsumentami.

Jednym z CRM’ów, z którymi integruje się iPresso jest Contactually – rozwiązanie służące tworzeniu relacji z konsumentami i zarządzanie nimi.

ipresso contactually

Contactually pozwala dotrzeć do odpowiednich klientów w odpowiednim momencie, buduje bazę kontaktów i pomaga zwiększyć sprzedaż w długoterminowej perspektywie.

Zapewnia takie funkcjonalności, jak:

Dashboard – zarządzanie kontaktami i relacjami z nimi,

E-mail – zaawansowane wsparcie e-mail marketingu,

Udostępnianie treści – dzielenie się ze swoją siecią kontaktów wartościowym contentem,

IntroMaker – narzędzie służące wprowadzaniu powiązań między poszczególnymi kontaktami.

.

Integracja iPresso z Contactually

Integracja Contactually z iPresso polega na ciągłej wymianie kontaktów zarejestrowanych w każdym z systemów wraz z najistotniejszymi informacji o nich (imię, nazwisko, tytuł, firma, e-mail).

ipresso contactually2

Wprowadzenie leadów do systemu iPresso umożliwia optymalizację komunikacji z nimi – zaawansowaną personalizację, segmentację, lead scoring, monitoring aktywności, raportowanie. Relacje z konsumentem przebiegają za pośrednictwem wszystkich kanałów oferowanych przez Marketing Automation.

Połączenie możliwości prowadzenia kompleksowych działań marketingowych w systemie iPresso z Contactually, pozwoli na efektywne zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta.

iPresso zapewnia kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami i wspiera sprzedaż, zapewniając takie działania, jak m.in.:

– zaawansowana segmentacja bazy kontaktów

– szczegółowa historia aktywności kontaktów

– spersonalizowana komunikacja z konsumentami

– lead scoring i programy lojalnościowe

– zautomatyzowane, wielokanałowe działania marketingowe

– zaawansowane działania lead nurturingowe

– Proximity Marketing

– mierzenie efektów w czasie rzeczywistym.

iPresso to zaawansowany i jednocześnie przyjazny w użyciu system wielokanałowego Marketing Automation. Jest dostępny w wersji dla dużych firm jako iPresso Enterprise (http://ipresso.pl) oraz dla mniejszych firm jako iPresso Express (http://ipressoexpress.pl). iPresso to technologia wybrana m.in. przez Wawel, Bank BZ WBK, Danone oraz dziesiątki mniejszych przedsiębiorstw.

 

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.