System iPresso można teraz zintegrować z aplikacją Landingi – łatwym w obsłudze edytorem umożliwiającym samodzielnie tworzenie landing page’y dla dowolnej kampanii bez pomocy grafika, programisty i bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy.
Landing page to strona internetowa, na którą potencjalny klient może trafić np. po kliknięciu w baner reklamowy, link sponsorowany, za pośrednictwem otrzymanego newslettera czy mailingu.
Celem takiej strony jest oczywiście konwersja, która w zależności od przyjętej strategii może oznaczać wykonanie takich działań, jak rozpoczęcie procesu zakupowego, rejestrację w serwisie czy pozostawienie danych kontaktowych.
Landing page są jednym z najistotniejszych narzędzi generowania leadów, czyli budowania bazy kontaktów.
Do możliwości aplikacji Landingi należą takie funkcjonalności jak:
- Edytor – samodzielne tworzenie landing page’y,
- Szablony – ponad 100 gotowych szablonów landing page’y,
- Formularze – narzędzie do zbierania danych kontaktowych,
- Testy A/B – pozwalają na testowanie różnych wariantów kreacji i wybór najlepszej wersji,
- Skrzynka – nowoczesne narzędzie do zbierania danych,
- Statystyki – rezultaty landing page’y są na bieżąco rejestrowane i prezentowane w formie statystyk.
Dzięki przeprowadzonej integracji pozyskane za pośrednictwem aplikacji Landingi dane leadów trafią bezpośrednio do bazy kontaktów iPresso.
iPresso zapewnia wielokanałową komunikację z konsumentami, dostosowanie oferty do ich oczekiwań, personalizację kontaktu i w pełni zautomatyzowane kampanie marketingowe.
System ten umożliwia kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami i wspiera sprzedaż, zapewniając takie działania, jak m.in.:
- zaawansowana segmentacja bazy kontaktów,
- szczegółowa historia aktywności kontaktów,
- spersonalizowana komunikacja z konsumentami,
- lead scoring i programy lojalnościowe,
- zautomatyzowane, wielokanałowe działania marketingowe,
- zaawansowane działania lead nurturingowe,
- Proximity Marketing,
- mierzenie efektów w czasie rzeczywistym.
iPresso to zaawansowany i jednocześnie przyjazny w użyciu system wielokanałowego Marketing Automation. Jest dostępny w wersji dla dużych firm jako iPresso Enterprise (http://ipresso.pl) oraz dla mniejszych firm jako iPresso Express (http://ipressoexpress.pl). iPresso to technologia wybrana m.in. przez Wawel, Bank BZ WBK, Danone oraz dziesiątki mniejszych przedsiębiorstw.
Odpowiedz