ZOHO CRM to jedno z czołowych rozwiązań w dziedzinie zarządzania bazą klientów i relacjami z nimi. Narzędzie to zsynchronizowane jest teraz z systemem iPresso.
.
Czym jest ZOHO CRM?
ZOHO CRM jest wiodącym na rynku narzędziem umożliwiające zbieranie i analizę informacji o klientach, zaawansowaną komunikację z nimi i optymalizację prowadzonych działań sprzedażowych.
Rozwiązanie to usprawnia pracę marketerów kompleksowo zarządzając pracą zespołu oraz monitorując postępy w realizacji zadań.
Umożliwia wgląd w historię poszczególnych kontaktów i dostarcza szczegółowych informacji o ich zachowaniach, cechach, zakupach czy aktywnościach w Internecie.
W jego skład wchodzą też m.in. takie funkcjonalności, jak:
- Social CRM – komunikacja z konsumentami za pomocą mediów społecznościowych.
- Real-Time – spojrzenie na dane dotyczące historii kontaktu, cykle sprzedażowe, statystyki w czasie rzeczywistym.
- Pozyskiwanie leadów ze stron internetowych.
.
Integracja iPresso z ZOHO CRM
Dzięki przeprowadzonej integracji, dane leadów, takie jak adres e-mail i numer telefonu będą trafiały bezpośrednio z bazy ZOHO CRM do systemu iPresso i na odwrót, co pozwoli na optymalizację komunikacji z nimi, poszerzając ją o wszystkie kanały oferowane przez Marketing Automation.
iPresso zapewnia wielokanałową komunikację z konsumentami, dostosowanie oferty do ich oczekiwań, personalizację kontaktu i w pełni zautomatyzowane kampanie marketingowe.
Połączenie możliwości prowadzenia kompleksowych działań marketingowych w systemie iPresso z funkcjami ZOHO CRM, pozwoli na efektywne zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta.
iPresso umożliwia kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami i wspiera sprzedaż, zapewniając takie działania, jak m.in.:
- zaawansowana segmentacja bazy kontaktów
- szczegółowa historia aktywności kontaktów
- spersonalizowana komunikacja z konsumentami
- lead scoring i programy lojalnościowe
- zautomatyzowane, wielokanałowe działania marketingowe
- zaawansowane działania lead nurturingowe
- Proximity Marketing
- mierzenie efektów w czasie rzeczywistym.
iPresso to zaawansowany i jednocześnie przyjazny w użyciu system wielokanałowego Marketing Automation. Jest dostępny w wersji dla dużych firm jako iPresso Enterprise (http://ipresso.pl) oraz dla mniejszych firm jako iPresso Express (http://ipressoexpress.pl). iPresso to technologia wybrana m.in. przez Wawel, Bank BZ WBK, Danone oraz dziesiątki mniejszych przedsiębiorstw.
Odpowiedz