Strona główna » iPresso zintegrowało się z ZOHO CRM

iPresso zintegrowało się z ZOHO CRM

iPresso zintegrowało się z ZOHO CRM

ZOHO CRM to jedno z czołowych rozwiązań w dziedzinie zarządzania bazą klientów i relacjami z nimi. Narzędzie to zsynchronizowane jest teraz z systemem iPresso.

.

Czym jest ZOHO CRM?

ZOHO CRM jest wiodącym na rynku narzędziem umożliwiające zbieranie i analizę informacji o klientach, zaawansowaną komunikację z nimi i optymalizację prowadzonych działań sprzedażowych.

zoho ipresso

Rozwiązanie to usprawnia pracę marketerów kompleksowo zarządzając pracą zespołu oraz monitorując postępy w realizacji zadań.

Umożliwia wgląd w historię poszczególnych kontaktów i dostarcza szczegółowych informacji o ich zachowaniach, cechach, zakupach czy aktywnościach w Internecie.

W jego skład wchodzą też m.in. takie funkcjonalności, jak:

  • Social CRM – komunikacja z konsumentami za pomocą mediów społecznościowych.
  • Real-Time – spojrzenie na dane dotyczące historii kontaktu, cykle sprzedażowe, statystyki w czasie rzeczywistym.
  • Pozyskiwanie leadów ze stron internetowych.

.

Integracja iPresso z ZOHO CRM

Dzięki przeprowadzonej integracji, dane leadów, takie jak adres e-mail i numer telefonu będą trafiały bezpośrednio z bazy ZOHO CRM do systemu iPresso i na odwrót, co pozwoli na optymalizację komunikacji z nimi, poszerzając ją o wszystkie kanały oferowane przez Marketing Automation.

iPresso zapewnia wielokanałową komunikację z konsumentami, dostosowanie oferty do ich oczekiwań, personalizację kontaktu i w pełni zautomatyzowane kampanie marketingowe.

Połączenie możliwości prowadzenia kompleksowych działań marketingowych w systemie iPresso z funkcjami ZOHO CRM, pozwoli na efektywne zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta.

integracja z zoho5

iPresso umożliwia kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami i wspiera sprzedaż, zapewniając takie działania, jak m.in.:

  • zaawansowana segmentacja bazy kontaktów
  • szczegółowa historia aktywności kontaktów
  • spersonalizowana komunikacja z konsumentami
  • lead scoring i programy lojalnościowe
  • zautomatyzowane, wielokanałowe działania marketingowe
  • zaawansowane działania lead nurturingowe
  • Proximity Marketing
  • mierzenie efektów w czasie rzeczywistym.

iPresso to zaawansowany i jednocześnie przyjazny w użyciu system wielokanałowego Marketing Automation. Jest dostępny w wersji dla dużych firm jako iPresso Enterprise (http://ipresso.pl) oraz dla mniejszych firm jako iPresso Express (http://ipressoexpress.pl). iPresso to technologia wybrana m.in. przez Wawel, Bank BZ WBK, Danone oraz dziesiątki mniejszych przedsiębiorstw.

 

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.