Real-Time Personalization z Marketing Automation w nowym ebooku iPresso!

Jak dotrzeć do właściwej osoby z odpowiednim komunikatem w najdogodniejszym momencie czasu? Czym jest Real-Time Personalization? Jakie możliwości stwarza tu technologia Marketing Automation? Na te wszystkie pytania znajdziecie odpowiedź w naszym najnowszym e-booku z cyku Marketing Automation w Pigułce.

rtp z marketing automationPersonalizacja komunikacji z konsumentami jest kluczem do prowadzenia skutecznych działań marketingowych.  

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie tą dziedziną, iPresso Academy przygotowało ebooka, którego celem jest poszerzenie wiedzy marketerów w zakresie Real-Time Personalization.

– Jak dotrzeć do właściwej osoby z odpowiednim komunikatem w najdogodniejszym momencie?
– Jakie korzyści płyną ze spersonalizowanej komunikacji z konsumentami?
– Czym jest Real-Time Personalization?
– Jakie możliwości stwarza tu system Marketing Automation?
– Jak połączyć kampanie marketingowe w Internecie z działaniami offline?
– Na czym polega Proximity Marketing i technologia Beacon?
– Dlaczego warto prowadzić wielokanałowe działania marketingowe?

Odpowiedzi na te pytania znaleźć można w naszym najnowszym, bezpłatnym ebooku z cyklu Marketing Automation w Pigułce:

REAL-TIME PERSONALIZATION Z MARKETING AUTOMATION

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>