NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
2 July 2025
Artykuły e-Booki

Real-Time Personalization z Marketing Automation w nowym ebooku iPresso!

  • 18 września, 2014
  • 1 min read
[addtoany]
Real-Time Personalization z Marketing Automation w nowym ebooku iPresso!

Jak dotrzeć do właściwej osoby z odpowiednim komunikatem w najdogodniejszym momencie czasu? Czym jest Real-Time Personalization? Jakie możliwości stwarza tu technologia Marketing Automation? Na te wszystkie pytania znajdziecie odpowiedź w naszym najnowszym e-booku z cyku Marketing Automation w Pigułce.

rtp z marketing automationPersonalizacja komunikacji z konsumentami jest kluczem do prowadzenia skutecznych działań marketingowych.  

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie tą dziedziną, iPresso Academy przygotowało ebooka, którego celem jest poszerzenie wiedzy marketerów w zakresie Real-Time Personalization.

– Jak dotrzeć do właściwej osoby z odpowiednim komunikatem w najdogodniejszym momencie?
– Jakie korzyści płyną ze spersonalizowanej komunikacji z konsumentami?
– Czym jest Real-Time Personalization?
– Jakie możliwości stwarza tu system Marketing Automation?
– Jak połączyć kampanie marketingowe w Internecie z działaniami offline?
– Na czym polega Proximity Marketing i technologia Beacon?
– Dlaczego warto prowadzić wielokanałowe działania marketingowe?

Odpowiedzi na te pytania znaleźć można w naszym najnowszym, bezpłatnym ebooku z cyklu Marketing Automation w Pigułce:

REAL-TIME PERSONALIZATION Z MARKETING AUTOMATION

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *