Połączenie automatyzacji z możliwościami Proximity Marketingu umożliwia kontaktowanie się z konsumentem w spersonalizowany sposób w każdym możliwym punkcie styku – zarówno online, w kanałach mobilnych, jak również w sklepie stacjonarnym.
System iPresso Enterprise wraz z RTB Trackerem pozwalają na prowadzenie zaawansowanych działań lead generation i lead nurturingowych oraz dostosowanie komunikacji do potrzeb indywidualnego klienta.
Teraz możliwości te zostają rozwinięte o Proximity Marketing, dzięki którym potencjalny klient będzie otrzymywał na swojego smartfona lub tablet dopasowane do siebie treści promocyjne w chwili gdy tylko znajdzie się w zasięgu odpowiedniego urządzenia. Nadajnik taki może być więc zamieszczony np. na półce sklepowej, przy drzwiach restauracji, czy też w samochodzie stojącym w salonie dealerskim.
Dzięki specjalnej mobilnej aplikacji i technologii Beacon klient wchodzący do sklepu automatycznie otrzyma na urządzenie mobilne informacje o dopasowanych do siebie produktach i specjalnych ofertach.
Jak może wyglądać to w praktyce?
1) Klient odwiedza sklep firmowy wyposażony odpowiednią aplikację mobilną.
2) Otrzymuje powiadomienie na smartfona o zniżce na produkt, który wcześniej oglądał na stronie internetowej sklepu.
3) Podchodzi do wskazanej półki i wkłada produkt do koszyka.
4) Otrzymuje dodatkową informację na smartfona o ilości zebranych punktów lojalnościowych oraz możliwości ich podwojenia w przypadku zakupu dodatkowego produktu.
5) Decyduje się na skorzystanie z oferty i zabiera z półki kolejny produkt.
Zależnie od sytuacji klientowi można dostarczyć wszelkiego rodzaju treści promocyjne, takie jak kupony zniżkowe, pliki audio i video, opisy produktów, informacje o wyprzedażach.
Już w momencie wejścia do sklepu dana osoba dowie się, gdzie znajduje się produkt który zainteresował ją wcześniej w Internecie i zobaczy dostosowaną do siebie ofertę.
Tak zaawansowana integracja działań możliwa jest dzięki połączeniu Proximity Marketingu z iPresso Enterprise i RTB Trackerem, które umożliwiają indywidualne dopasowanie reklam w sieci i komunikację nie tylko na własnych stronach internetowych, ale wszędzie tam, gdzie będzie poruszać się potencjalny klient.
Digitalizacja działań i pierwsze wdrożenie zintegrowanych platform Marketing Automation oraz Programmatic Buying prowadzone jest aktualnie w salonie Riccardo we wrocławskiej Galerii Renoma.
Odpowiedz