Kosmiczna technologia dla marketera… prosta w użyciu jak program do rysowania!

Wszystkie narzędzia marketingowe w jednym miejscu i stale na wyciągnięcie ręki? Taką możliwość daje system Marketing Automation. Co więcej, zarządzanie tą wielozadaniową platformą o olbrzymich możliwościach jest łatwe niczym obsługa prostego programu graficznego!

intuicyjny MASystem Marketing Automation zapewnia marketerom niezwykle szerokie możliwości w zakresie prowadzenia kampanii, monitorowania zachowań konsumentów czy analizy efektów przeprowadzonych działań. Przy mnogości opcji oferowanych przez automatyzację marketingu zaletami systemu jest też prostota, wygoda i intuicyjność obsługi, która pozwala na pełne wykorzystanie możliwości tego rozwiązania.

System Marketing Automation, który ma przynosić oczekiwane przez marketerów skutki, musi przy całej swojej złożonej technicznej konstrukcji, być wygodny w obsłudze. Konieczność dostosowania działania systemów Marketing Automation do potrzeb i oczekiwań marketerów umyka niekiedy ich projektantom.

Na tych aspektach skupili się właśnie twórcy systemu iPresso, którzy zadbali, by wykorzystanie możliwości tego zaawansowanego narzędzia było jak najbardziej proste i przejrzyste.

 

Czy marketingowiec musi znać się na technologii IT?

Dobrze zaprojektowany system Marketing Automation ma na celu odciążenie marketingowców i automatyzację procesów marketingowych oraz sprzedażowych. Wyjątkowośc iPresso polega na tym, że został on stworzony właśnie z myślą o specyfice pracy marketerów i pod tym kątem jest stale ulepszany.

iPresso nie wymaga zatem znajomości szczegółów technicznych ani terminologii informatycznej. Za pomocą prostych funkcji umożliwia zarządzanie kompleksowymi funkcjami marketingowymi, daje marketerom kontrolę nad procesem sprzedażowym i pozwala na analizę wyników w czasie zbliżonym do rzeczywistego.

Dzięki temu nastawieniu na wygodę, prostotę i intuicyjność obsługi przy jednoczesnym zapewnieniu kompleksowych, zaawansowanych rozwiązań, system iPresso należy do najpopularniejszych rozwiązań MA na rynku.

W iPresso złożone i rozbudowane możliwości systemu łączą się z niezwykłą łatwością ich obsługi. W zasięgu ręki marketera znajdują się narzędzia do prowadzenia działań marketingowych, monitorowania reakcji odbiorców, obserwowania poziomu realizacji zakładanych celów, analizy i raportowania wyników akcji marketingowych.

 

Łatwość zarządzania bazą kontaktów

System Marketing Automation pozwala na zarządzanie bazą potencjalnych i aktualnych klientów. Samodzielnie monitoruje ich aktywność, a także dostosowuje przekaz do danych, jakie posiada o konkretnej osobie i personalizuje komunikację z konsumentami, zwiększając szansę na dotarcie do nich z istotnymi dla nich treściami.

Jeżeli dany klient dokonał u dealera samochodowego zakupu najnowszego modelu auta to czy ma sens przesyłanie mu po kilku tygodniach oferty kupna innego modelu? Z pewnością bardziej prawdopodobne jest, że zaciekawią go zniżki, jakie może otrzymać kupując dodatkowe akcesoria i produkty pasujące do tego właśnie samochodu. Dlatego system gromadzi i analizuje informacje o produktach, którymi zainteresowały się określone osoby, ich zachowaniach i cechach związanych z dokonywanymi zakupami. Na podstawie tych danych podejmowane są kolejne decyzje marketingowe.

System gromadzi kontakty pochodzące z takich źródeł jak m.in. landing page, formularze kontaktowe, social media. Każdy z kontaktów może zostać oceniony zgodnie z kryteriami istotnymi dla procesu sprzedażowego. Punktowane (lead scoring) mogą być zarówno cechy (np. branża) jak i aktywności (np. otwarcie e-maila). Punkty te będą przypisywane automatycznie zgodnie z wytycznymi wprowadzonymi do systemu.

W odpowiednim momencie, gdy dana osoba zgromadzi właściwą liczbę punktów, marketer otrzyma powiadomienie, że warto skontaktować się z ną osobiście, gdyż prawdopodobieństwo dokonania zakupu jest wysokie.

 

Profesjonalny i intuicyjny system do e-mail marketingu, kampanii sms i voice

System iPresso umożliwia sprawne przygotowanie kampanii e-mailingowejj.

Dzięki zapisanej w systemie bazie szablonów e-maili oraz możliwości tworzenia własnych wzorów wiadomości e-mail iPresso znacznie przyspiesza i ułatwia przygotowanie i dokonanie wysyłki. Co więcej, system pozwala na precyzyjne określenie momentu wysyłki oraz wyznaczenie grupy, która daną wiadomość otrzyma na podstawie dowolnych kategorii, podkategorii, tagów oraz wielu innych kryteriów demograficznych czy behawioralnych.

Po zakończeniu kampanii e-mailingowej iPresso dostarczy marketerowi raport z przeprowadzonych działań, który pozwoli na zorientowanie się w uzyskanej konwersji – liczbie maili otrzymanych, otwartych, czy klikniętych linków.

Osoby, które chcą otrzymywać newslettery i otwierają mailingi z informacjami o ofercie są prawdopodobnie potencjalnymi klientami. System przeprowadzi więc zgodnie z odpowiednim algorytmem działania, które jeszcze bardziej przybliżą ich do dokonania zakupu.

 

Wszystkie narzędzia w jednym miejscu

Marketing Automation doskonale wpisuje się w strategię marketingu zintegrowanego, który zakłada konieczność podejmowania wielokanałowej, spójnej komunikacji z odbiorcami.

System iPresso przyspiesza i upraszcza pracę marketera dzięki zgromadzeniu w jednym miejscu licznych narzędzi służących prowadzeniu kampanii. Przykładem mogą być tu media społecznościowe. Z poziomu systemu zarządzać można profilami na Facebooku, Twitterze i YouTube. Za pośrednictwem iPresso możliwe jest publikowanie postów, monitorowanie reakcji odbiorców i obserwowanie statystyk we wszystkich tych serwisach.

System jest też zintegrowany z LinkedIn i SlideShare. Koordynacja tych i innych narzędzi w ramach jednego systemu pozwala na oszczędzenie czasu i natychmiastowe reagowanie na wydarzenia monitorowane przez system.

 

Prostota w tworzeniu rozbudowanych algorytmów

Połączenie kompleksowych rozwiązań z intuicyjnością jest widoczne w algorytmach iPresso.

System daje marketerowi możliwość sprawnego tworzenia rozbudowanych kampanii marketingowych za pomocą algorytmów Marketing Automation. Dzięki nim iPresso samodzielnie wykona określone czynności w odpowiedzi na zdefiniowane wcześniej działania potencjalnych klientów.

Do tworzenia zaawansowanych algorytmów nie potrzeba żadnej wiedzy technicznej, wystarczy stworzyć odpowiednią “ścieżkę” za pomocą opcji “przeciągnij i upuść”.

Jedyne co musi zrobić marketer to wyznaczyć schemat postępowania. Jeżeli więc określona osoba wejdzie na stronę firmową, system może automatycznie wysłać jej e-maila z korzystną ofertą. Jeżeli w efekcie osoba ta kliknie w zawartego w wiadomości linka, system wyśle marketerowi powiadomienie o konieczności kontaktu telefonicznego.

Gdy potencjalny klient pobierze określony plik ze strony internetowej, system może mu np. przypisać określony tag, a osobom z tym tagiem wysłana zostanie następnie konkretna informacja e-mailowa lub smsowa.

Dowiedz się więcej o tworzeniu algorytmów w systemie iPresso.

 

Raportowanie wyników akcji marketingowych

Dział Reports Center systemu iPresso pozwala marketerowi na błyskawiczne zapoznanie się z analizami dotyczącymi aktywności kontaktów, skuteczności działań marketingowych czy poziomu realizacji założonych celów. Umożliwia to szybką reakcję i optymalizację strategii na podstawie uzyskanych rezultatów.

Dzięki zastosowaniu segmentacji kontaktów, tabel przestawnych, wykresów czy KPIs system w czytelny sposób zaprezentuje osiągnięte wyniki statystyczne i pozwoli na szybkie zorientowanie się w efektach przeprowadzonych działań.

Dzięki nastawieniu na intuicyjność i łatwość obsług system iPresso należy do najskuteczniejszych rozwiązań klasy Marketing Automation.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>