E-mail marketing w iPresso. Jak to działa?

Jednym z rozwiązań systemu iPresso jest profesjonalne i intuicyjne narzędzie e-mail marketingu, które pozwala na szybkie i sprawne przygotowanie mailingu oraz jego wysyłkę, jak również analizę i raportowanie jej efektów.

Kampanie e-mailingowe są istotną częścią skutecznej strategii marketingowej. Umożliwiają tworzenie trwałej relacji z klientami i budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Dzięki nim docieramy do szerokiego grona odbiorców, utrzymujemy kontakt z klientami, przekazujemy naszym kontaktom wartościowy content, który skłoni ich do zainteresowania się naszymi usługami.

Z iPresso wysyłanie e-mailingu jest szybkie, proste i wygodne. 

System posiada bazę szablonów e-maili, daje nam również możliwość definiowania dowolnej ilości własnych szablonów przyspieszających przygotowywanie wysyłek e-maili.

iPresso umożliwia nam dokładne zdefiniowanie czasu wysyłki oraz określenie grupy docelowej pod względem dowolnych kategorii, podkategorii, tagów oraz wielu innych kryteriów demograficznych, czy behawioralnych. Dzięki temu nasze maile dotrą do odpowiedniego targetu w dogodnym dla nas momencie.

Treść wysyłki jest dynamiczne dopasowywana do indywidualnych oczekiwań naszych klientów. E-maile zawierają spersonalizowane treści automatycznie dobierane dla każdego adresata, na podstawie jego cech i zachowań, które są monitorowane przez system.

iPresso dysponuje również możliwością tworzenia e-maili bogatych w materiały do pobrania przy jednoczesnym zachowaniu niewielkich rozmiarów wiadomości.

Monitoring zachowań odbiorców e-maila

e-mail marketing ipressoiPresso generuje szczegółowe raporty z wysyłek. Mierzy konwersję oraz monitoruje zachowania adresatów w efekcie odbioru e-maila. Uzyskujemy dzięki temu wiedzę, o tym które osoby odebrały nasze maile, przeczytały je, czy też kliknęły w zawarte w treści linki.

Po wysyłce e-maili generowana jest lista do wykonywania follow-up z możliwością automatycznego wsparcia przez sms.

Raporty generowane przez system pozwalają na wyciągnięcie wniosków, co do skuteczności naszych działań i prowadzą do wyłonienia najbardziej zainteresowanych naszymi treściami osób, czyli naszych najbardziej wartościowych leadów.

Korzystanie z E-mail marketingu w iPresso jest intuicyjne, szybkie i wygodne. Aby e-mailing osiągnął swoje cele, należy jednak pamiętać o kilku ważnych zasadach.

Jakich zasad powinniśmy przestrzegać przy wysłaniu e-mailingu?

1. Wysyłać wiadomości tylko do odbiorców, którzy sobie tego życzą.

2. Dbać o jakość i czystość bazy danych.

3. Zapewnić prostą i szybką identyfikację nadawcy.

4. Tytuł mailingu powinien zachęcać do otwarcia przesłanej wiadomości.

5. Dostosować treść wiadomości do odbiorcy.

6. Analizować zachowania odbiorców i dopasować do nich odpowiednią

strategię.

7. Umieszczać najważniejsze informacje na początku.

8. Podzielić wiadomość nagłówkami na kilka sekcji.

9. W przypadku dłuższych wiadomości, używać ramek i zdjęć, aby zachęcać do

dalszego przewijania.

10. Eksponować logo w widocznym miejscu w górnej części kreacji.

11. Nie wysyłać dużych załączników.

12. Korzystać z dużego kontrastu między tekstem a tłem.

13. Eksponować liczby – przyciągają one uwagę odbiorcy.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>