Strona główna » Content Marketing w iPresso

Content Marketing w iPresso

Content Marketing w iPresso

System iPresso zapewnia kompleksowe rozwiązania w zakresie tworzenia i dystrybucji contentu. W sprawny, intuicyjny i profesjonalny sposób pozwala na tworzenie i rozsyłanie newsletterów oraz zarządzanie publikacją treści w serwisach społecznościowych. Umożliwia także dystrybucję informacji do mediów. Co więcej, pozwala nam na monitorowanie efektów tych działań, analizę związanych z nimi statystyk i parametrów, a także sprawdzanie reakcji odbiorców na dostarczone im treści.

Newsletter

Jednym z kanałów, poprzez które funkcjonuje Content Marketing jest wysyłka newsletterów z treściami mającymi przyciągnąć uwagę naszych użytkowników i potencjalnych klientów. Dzięki swoim zaawansowanym możliwościom system iPresso pozwala nam na pełne wykorzystanie tej funkcji.

System iPresso posiada bazę szablonów e-maili. Daje nam też możliwość tworzenia dowolnej ilości własnych szablonów, dzięki którym wysyłka newslettera odbywa się szybko i sprawnie. iPresso dysponuje też możliwością personalizacji zawartość e-maili. Pozwala to na wysyłanie najbardziej wartościowych treści do określonego targetu.

iPresso umożliwia nam też definiowanie najbardziej dogodnego dla nas momentu wysyłki oraz określenie dowolnej docelowej grupy osób, do której ma ona zostać wykonana. Zyskujemy też możliwość tworzenia e-maili bogatych w materiały do pobrania, przy jednoczesnym zachowaniu niewielkich rozmiarów wiadomości.

Zaletą iPresso jest możliwość uzyskania szczegółowych raportów z wysyłek, dzięki którym dowiadujemy się, jaka jest skuteczność podejmowanych przez nas działań.

wykres mailing

iPresso nie tylko roześle nasz newsletter – umożliwi nam też mierzenie konwersji wysyłek (odbioru, odczytu, kliknięć w linki) oraz monitoring zachowania adresatów w efekcie odbioru e-maila.

godziny otwarcia

Media społecznościowe

Inną, niezwykle popularną formą publikowania contentu, są media społecznościowe. Również tutaj system iPresso daje nam wiele możliwości. Social Manager iPresso umożliwia jednoczesne zarządzanie wieloma kontami, w kilku serwisach społecznościowych. Możemy określić jakie treści i w jakim czasie mają pojawić się w danym serwisie.

iPresso automatycznie loguje się na wskazane przez nas konta w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter, dzięki czemu daje nam możliwość wygodnego, sprawnego zarządzania contentem, jak również monitorowania reakcji użytkowników i podejmowania reakcji na nie. Wszystko to zrobimy z jednego miejsca, z poziomu systemu iPresso, bez konieczności przeskakiwania pomiędzy stronami i przelogowywania się.

social manager 1

Profile w mediach społecznościowych zarządzane poprzez system iPresso można przeglądać przełączając odpowiednie zakładki – wymaga to tylko jednego kliknięcia. W szybki i prosty sposób porównamy tu parametry i statystyki poszczególnych stron.

iPresso automatycznie pobiera dane z wybranych stron i prezentuje je w postaci wykresów. Pozwala to na bieżąco monitorować efekty naszych działań, wyciągać wnioski z reakcji odbiorców i stale ulepszać nasz content.

social media statystyki ipresso

iPresso monitoruje też portale społecznościowe pod kątem zadanych fraz kluczowych. Uzyskane rezultaty można zestawić z dostępnymi w iPresso wynikami monitoringu Internetu oraz mediów tradycyjnych.

Widoczność w mediach

System iPresso powala na publikację i monitoring contentu w serwisach informacyjnych. W ciągu kilku godzin zapewnia widoczność w mediach i wyszukiwarkach internetowych. Dzięki narzędziom dystrybucji informacji budowa zasięgu o marce, firmie lub produkcie jest szybka, skuteczna i łatwa.

System jest zintegrowany z wydawcami w ten sposób, by uprościć i maksymalnie przyspieszyć dotarcie komunikatów do redakcji i na serwisy informacyjne. Dystrybucja informacji prasowych odbywa się z wykorzystaniem kanałów krajowych (m.in. PAP) oraz zagranicznych. W przypadku komunikatów w języku angielskim iPresso umożliwia dotarcie po ponad 5 500 serwisów informacyjnych na całym świecie w przeciągu kilku minut.

Wysyłka informacji prasowych oraz materiałów dla mediów e-mailem odbywa się z wykorzystaniem zaawansowanego narzędzia umożliwiającego m.in. w określanie czasu dystrybucji, definiowanie grup adresatów, śledzenie efektów wysyłki on-line.

System umożliwia również zarządzanie profesjonalnym internetowym biurem prasowym, które może być aktywowane poprzez dwa kliknięcia i zintegrowane graficznie z macierzystym serwisem internetowym.

iPresso generuje raporty z postępów i efektów dystrybucji informacji prasowych.

raport z dystrybucji inf pras

W formie graficznej prezentuje rozprzestrzenianie informacji obrazując zasięg w poszczególnych kanałach. Dzięki temu można dosłownie jednym rzutem oka zorientować się w efektach dystrybucji.

 

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.