Prosumenckie podejście do projektowania daje niezwykłe efekty. W rozwój iPresso angażowani są klienci i potencjalni użytkownicy systemu.
Najpierw szukamy bólu.
To specjaliści ds. marketingu, PR, managerowie, ludzie agencji reklamowych coraz częściej zwracają uwagę na rosnącą trudność w zarządzaniu licznymi aplikacjami, systemami i portalami.
Czasem chodzi o kwestie koordynowania działań i informacji, czasem o bardzo konkretne czynności np. praca z dużą ilością monitorowanych kontaktów. To właśnie ta część iPresso została ostatnio poddana głębszej analizie.
Dużym problemem jest efektywne zarządzanie ogromną bazą kontaktów. Niezależnie od wielkości firmy kłopot zawsze jest z wyciągnięciem danych dotyczącej wybranej w danej chwili grupy osób spośród całej naszej bazy. W niektórych systemach proste odnalezienie kluczowych kontaktów trwa zdecydowanie za długo.- Wspólnie z użytkownikami postanowiliśmy coś z tym zrobić – mówi Marek Wałach, UX Designer z zespołu iPresso firmy encja.com S.A.
Pokaż nam jak pracujesz i zmieńmy to na lepsze.
– Obserwowaliśmy jak ludzie pracują w różnych systemach przy zarządzaniu bazami kontaktów. Prosiliśmy ich o wskazanie miejsc, które są najbardziej uporczywe i czynności najbardziej frustrujących. Zebraliśmy opinie, zdjęcia i komentarze. Następnie przystąpiliśmy do szukania rozwiązań najbardziej przyjaznych i efektywnych – mówi Michał Wojciechowski z encja.com. Na tej podstawie przygotowane zostały projekty, papierowe makiety i ostatecznie prototypy. Po etapie testów najlepszy wariant jest wdrażany do iPresso.
Satysfakcja gwarantowana.
Prosumencki rozwój systemu daje świetne efekty. System iPresso rozwija się w kierunku wyznaczanym przez użytkowników, co daje satysfakcję przede wszystkim klientom, którzy szybko widzą efekty swoich sugestii zmian i mogą pracować z narzędziem dopasowanym do swoich potrzeb. Zespół iPresso ma masę satysfakcji widząc zadowolonych użytkowników, chętnie angażujących się w opiniowanie i kontakt z projektantami systemu.
Co to jest iPresso?
To system integrujący wiele usług i funkcji marketingowych w jednym miejscu m.in. e-mailing, e-PR, Marketing Automation, monitoring mediów i internetu, zarządzanie profilami społecznościowymi, social CRM, marketing CRM i wiele innych. System działa w: firmach (m.in. Wawel SA, Budimex SA), miastach (m.in. Katowice, Sosnowiec) oraz uczelniach wyższych (Uniwersytet Śląski). Dogodny sposób rozliczania w formie SaaS sprawia, że korzystać mogą z niego nie tylko największe firmy, ale również np. dynamiczne startupy.
Kto to jest prosument?
Konsument, który angażuje się w rozwój produktów. Ma doświadczenie i wiedzę w korzystaniu z produktów, a opiniami chętnie się dzieli. To konsument aktywny i zaangażowany.
Odpowiedz