Następny artykuł
iPresso na Facebooku
Poprzedni artykuł
System dla marketingu, który jest rozwijany z marketerami.
Popular Posts
Jak wysłać 10 000 maili, z których każdy
Jak dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców z komunikacją, która brzmi jak napisana specjalnie dla każdego
- 17 lipca 2025
- 10 Min Read
Skróć cykl sprzedaży o 20% w jeden kwartał. Kopiuj-wklej
Czy marzysz o tym, by Twoi klienci B2B szybciej podejmowali decyzje o zakupie? W tym
- 15 lipca 2025
- 10 Min Read
Twój handlowiec traci czas na zimne leady? Ten
Masz wspaniały produkt, świetną ofertę, a marketing generuje coraz to nowe leady. Problem w tym,
- 10 lipca 2025
- 10 Min Read
Nekromancja w Marketingu: Jak wskrzesiliśmy „martwych” subskrybentów i zamieniliśmy
Pozyskanie nowego klienta to dopiero początek drogi. Prawdziwe wyzwanie i często niedoceniana szansa tkwi w
- 8 lipca 2025
- 10 Min Read
10 Comments
W punkcie 4. chyba chodzi o SEO Tools?
Oczywiście, już poprawiłem. Dziękujemy. 🙂
Faktycznie teraz działania z zakresu SEO są jedną z najbardziej popularnych form promocji firmy w Internecie. Kluczowe jest jednak to, aby nieprzerwanie pracować nad swoją witryną, ponieważ algorytmy Google nieustannie się zmieniają.
Rafał, ciekawa infografika dot SEO 🙂
SEO z roku na rok nabiera coraz to większej prędkości. Jest wiele zalet pozycjonowania stron, jeżeli chcesz zwiększyć ilość odwiedzin, zamówień i ruchu na stronie to zdecyduj się ją pozycjonować.
Algorytm Google tak szybko się zmienia, że ciągła praca nad swoją witryną jest nieunikniona. Ostatnia zmiana została wprowadzona na początku grudnia a w listopadzie wprowadzono aż trzy zmiany co tylko pokazuje jak często one występują.
Ciekawy artykuł w formie graficznej.
Uwielbiam tego typu grafiki, przejrzysta wizualizacja danych zawsze przyciąga wzrok. Naprawdę dobra robota 🙂
Ciekawy wpis. Fajnie zobrazowany. Faktycznie, seo to nieustanna gonitwa za zmieniającymi się algorytmami Google.
Świetnie napisane! Oby więcej takich artykułów.