Następny artykuł
iPresso na Facebooku
Poprzedni artykuł
System dla marketingu, który jest rozwijany z marketerami.
Popular Posts
Namierzyliśmy klientów, zanim jeszcze pomyśleli o zakupie. Sekret
Przygotuj się na rewolucję w sposobie, w jaki patrzysz na marketing B2B. Zapomnij o strzelaniu
- 1 lipca 2025
- 10 Min Read
Jak radzić sobie z twardymi i miękkimi odbiciami w e-mail
Email marketing może być bardzo skutecznym narzędziem marketingowym. Ale jest jeden warunek – Twoje wiadomości
- 26 czerwca 2025
- 10 Min Read
3 przykłady wykorzystania Real Time Marketingu w turystyce
Zastanawiasz się jak sprawić, by Twoje działania marketingowe w branży turystycznej były bardziej skuteczne, trafiały
- 24 czerwca 2025
- 10 Min Read
W jaki sposób AI przyczynia się do rozwoju
Dla marketerów działających w sektorze MŚP, sztuczna inteligencja przestaje być futurystyczną wizją, a staje się
- 17 czerwca 2025
- 10 Min Read
10 Comments
W punkcie 4. chyba chodzi o SEO Tools?
Oczywiście, już poprawiłem. Dziękujemy. 🙂
Faktycznie teraz działania z zakresu SEO są jedną z najbardziej popularnych form promocji firmy w Internecie. Kluczowe jest jednak to, aby nieprzerwanie pracować nad swoją witryną, ponieważ algorytmy Google nieustannie się zmieniają.
Rafał, ciekawa infografika dot SEO 🙂
SEO z roku na rok nabiera coraz to większej prędkości. Jest wiele zalet pozycjonowania stron, jeżeli chcesz zwiększyć ilość odwiedzin, zamówień i ruchu na stronie to zdecyduj się ją pozycjonować.
Algorytm Google tak szybko się zmienia, że ciągła praca nad swoją witryną jest nieunikniona. Ostatnia zmiana została wprowadzona na początku grudnia a w listopadzie wprowadzono aż trzy zmiany co tylko pokazuje jak często one występują.
Ciekawy artykuł w formie graficznej.
Uwielbiam tego typu grafiki, przejrzysta wizualizacja danych zawsze przyciąga wzrok. Naprawdę dobra robota 🙂
Ciekawy wpis. Fajnie zobrazowany. Faktycznie, seo to nieustanna gonitwa za zmieniającymi się algorytmami Google.
Świetnie napisane! Oby więcej takich artykułów.