Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
13 July 2025
Artykuły

Ten prosty sposób na automatyzację zbierania opinii klientów zwiększy zyski Twojej firmy

  • 29 października, 2024
  • 4 min read
[addtoany]
Ten prosty sposób na automatyzację zbierania opinii klientów zwiększy zyski Twojej firmy

Zapewne wiesz, jak ważne są opinie użytkowników, korzystających z Twoich produktów i usług. Jest wiele sposobów na zbieranie oceny satysfakcji klientów, a z automatyzacją marketingu będzie to szybkie i wygodne. Poznaj nasze wskazówki i zwiększ zyski!

Stwórz formularz i z łatwością uzyskaj opinie od klientów

Zastanawiasz się, czy najnowsza kolekcja spodobała się odbiorcom? Dostrzegasz problem w sprzedaży swoich produktów? A może po prostu masz w planach ulepszenie sklepu i nie wiesz, na co zwrócić szczególną uwagę? Formularze umożliwią klientom wyrażenie opinii oraz przekazanie własnych sugestii, przez co poznasz ich potrzeby i odpowiednio dopasujesz ofertę. W iPresso masz do dyspozycji intuicyjny edytor Drag&Drop, przez co nie musisz znać programowania i skomplikowanych kodów. Dodatkowe opcje umożliwiają spersonalizowanie formularzy do wyglądu Twojej strony, a także responsywność, czyli dopasowanie w zależności od typu urządzenia (np. smartfon, tablet, laptop) i rozmiaru ekranu.

Zastosuj ankiety NPS

W prosty sposób możesz zbadać poziom lojalności klientów wobec Twojej firmy oraz oferowanych usług i produktów. Wystarczy, że wykorzystasz NPS (Net Promoter Score). Nasza platforma pozwala przeprowadzić takie ankiety, a także wykorzystać uzyskane dane do segmentacji odbiorców (osoby, które najwyżej oceniają firmę, mogą być uznane za lojalne i dzięki automatyzacji marketingu skierujesz do nich specjalne oferty oraz promocje), czy udoskonalania produktów (wystarczy, że ustawisz dodatkowe pytania, przez co przy niskiej ocenie klienci będą mogli napisać, z czego wynika ich niezadowolenie, co pomoże w znalezieniu i usunięciu problemu). Ten skuteczny sposób przyczyni się do poprawy jakości firmy i większych zysków. Co więcej, w panelu użytkownika wyświetlisz raporty z ankiet. W iPresso masz również możliwość integracji z zewnętrznym systemem do zarządzania ankietami (m.in. NPS) – Survicate.

Wyślij spersonalizowane wiadomości mail i SMS, by zachęcić klientów do wystawienia opinii

Automatyzacja marketingu pozwala dopasować treści do odbiorców, a dzięki segmentacji informacje mogą być przesłane wyłącznie do konkretnych grup. Przykładowo jedynie osoby, które zakupiły produkt otrzymają mail umożliwiający dodanie opinii. Oczywiście możesz w ten sposób wysłać skrócony link do ankiety dla wszystkich tych, którzy na co dzień nie korzystają z poczty elektronicznej, ale z pewnością odczytają SMS. Nie masz pomysłu, na taką wiadomość? Wystarczy, że napiszesz: “Hej [Imię]! Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług. Podziel się opinią: [Link]”. Dodatkowo możesz też zaproponować kod rabatowy dla tych, którzy wypełnią kwestionariusz, co zachęci dodatkowe osoby.

Wykorzystaj scenariusze Marketing Automation

Wielokanałowa komunikacja z klientami bez wykorzystania automatyzacji marketingu może sprawiać kłopoty. Scenariusze MA umożliwiają skonstruowanie zestawów działań, które wykonają się w zależności od czynności podjętych przez daną osobę. Nie musisz sprawdzać, które osoby zakupiły jakiś produkt oraz ręcznie wysyłać wszystkich wiadomości. Scenariusze pozwalają przy pomocy prostego kreatora iPresso Studio zaplanować konkretne akcje, które zostaną uruchomione, na przykład osobom, które zakupiły produkt, od razu automatycznie możesz zaplanować wysyłkę wiadomości z podziękowaniem, a następnie po 24 godzinach zaproponować wystawienie opinii (poprzez odpowiedni SMS czy mail). Po wypełnieniu kwestionariusza użytkownicy otrzymają kod rabatowy, zachęcający do kolejnych zakupów. Możliwości tworzenia scenariuszy jest tak wiele, że z pewnością będą one często wykorzystywane w Twojej firmie, niezależnie od branży.

Podsumowanie

Użycie automatyzacji marketingu do zbierania opinii klientów ułatwi poznanie ich potrzeb oraz dostosowanie ofert do każdego indywidualnie. Dzięki formularzom i różnym kanałom komunikacji, takim jak SMS czy email, przeprowadzanie ankiet jest wygodne, a zdobyte informacje pomagają w udoskonalaniu produktów i usług, co przyczynia się do wzrostu sprzedaży i większych zysków.

Chcesz zobaczyć, jak wielkie możliwości daje Marketing Automation? Rozpocznij bezpłatny 30-dniowy okres próbny do platformy iPresso. Kliknij tutaj! 

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *