Jest to prawdopodobne, przynajmniej taki wniosek można wysnuć na bazie badań przeprowadzonych przez AppsFlyer. Firma ta opublikowała raport Connected TV Trends 2022-23. Pokazuje on, że aż 98% firm uważa, że reklamy CTV będą ważniejszym kanałem marketingowym niż mobile.
Według tego badania (przeprowadzonego na 500 widzach telewizji CTV) nawet dzisiaj aż 64% firm prowadzi kampanie marketingowe w CTV. Wydaje się to rozsądne, biorąc pod uwagę fakt, że ta forma marketingu okazuje się dość skuteczna. Połowa widzów w Ameryce Północnej pobrała aplikację mobilną po obejrzeniu reklamy CTV, a ponad 85% respondentów przyznaje, że chętnie ogląda reklamy CTV.
Kluczowe dla skuteczności kampanii marketingowych w CTV jest dopasowanie materiałów marketingowych do profilu zainteresowań klientów. Wspomniany raport pokazuje, że aż 64% marketerów targetuje sport i fitness, ale tylko 42% konsumentów jest zainteresowanych tymi treściami.
Odpowiedz