Marketing Automation potrafi wiele. Do podstawowych i najczęściej wymienianych zalet należą:
– zmniejszenie kosztów
– polepszenie doświadczeń odbiorców (Customer Experience)
– zwiększenie elastyczności działań firmy
Jest to tylko wierzchołek góry możliwości systemu do automatyzacji. Ten szeroki zakres nie umyka uwadze przedstawicielom żadnej z działających branż. Według analityków z Gartner rynek integracji/automatyzacji wzrośnie do 32 miliardów dolarów do końca 2025 roku. Szczególnie w Stanach Zjednoczonych inwestycje na integracje oraz automatyzację mają stale rosnąć — według Gartnera 34% CIO zamierza przeznaczyć na to dodatkowe środki.
Działania te motywowane są (słusznym zresztą) przekonaniem, że automatyzacja jest kluczowa dla rozwoju i sukcesu biznesu, za czym przemawia:
– redukcja kosztów, wzrost efektywności, zmniejszenie prawdopodobieństwa spowodowania manualnych błędów w procesach
– zapewnienie przyjaznego, intuicyjnego i łatwego w obsłudze interfejsu
– zyskanie dokładniejszego wglądu w skuteczność prowadzonych działań
– budowanie prawdziwie innowacyjnych rozwiązań dopasowanych do potrzeb, a nie powielanie schematów.
Co automatyzacja iPresso może dla ciebie zrobić?
Odpowiedz