NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
4 July 2025
News

Marketing Automation nie zwalnia

  • 24 marca, 2022
  • 1 min read
[addtoany]
Marketing Automation nie zwalnia

Marketing Automation potrafi wiele. Do podstawowych i najczęściej wymienianych zalet należą:

– zmniejszenie kosztów

– polepszenie doświadczeń odbiorców (Customer Experience)

– zwiększenie elastyczności działań firmy

Jest to tylko wierzchołek góry możliwości systemu do automatyzacji. Ten szeroki zakres nie umyka uwadze przedstawicielom żadnej z działających branż. Według analityków z Gartner rynek integracji/automatyzacji wzrośnie do 32 miliardów dolarów do końca 2025 roku. Szczególnie w Stanach Zjednoczonych inwestycje na integracje oraz automatyzację mają stale rosnąć — według Gartnera 34% CIO zamierza przeznaczyć na to dodatkowe środki.

Działania te motywowane są (słusznym zresztą) przekonaniem, że automatyzacja jest kluczowa dla rozwoju i sukcesu biznesu, za czym przemawia:

– redukcja kosztów, wzrost efektywności, zmniejszenie prawdopodobieństwa spowodowania manualnych błędów w procesach

– zapewnienie przyjaznego, intuicyjnego i łatwego w obsłudze interfejsu

– zyskanie dokładniejszego wglądu w skuteczność prowadzonych działań

– budowanie prawdziwie innowacyjnych rozwiązań dopasowanych do potrzeb, a nie powielanie schematów.

Co automatyzacja iPresso może dla ciebie zrobić?

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *