W scenariuszach Marketing Automation w iPresso wprowadzono nowy blok Akcji, który pozwoli na modyfikację dostępu do poszczególnych kontaktów obecnych w bazie.
Modyfikacja dostępu do kontaktów umożliwi dodanie, usunięcie lub nadpisanie dostępu do kontaktu – który znajdzie się w odpowiednim miejscu scenariusza marketingowego – dla wybranej grupy użytkowników systemu.
W praktyce, opcja ta pozwoli m.in. na sprawniejsze zarządzanie dostępem do potencjalnych i aktualnych klientów firmy w bazach, do których dostęp ma więcej niż jedna agencja marketingowa.
Modyfikacja dostępu do kontaktów zapewni też możliwość zarządzania dostępem do danego kontaktu w poszczególnych działach firmy (np. sprzedaż, marketing).
W danej firmie, dział marketingu może posiadać np. dostęp do wszystkich kontaktów, natomiast dział sprzedaży może otrzymywać dostęp do konkretnej osoby w momencie, gdy zgromadzi ona np. 100 punktów scoringowych (wtedy wjedzie ona do scenariusza, w którym zdefiniowana jest zmiana dostępu).
Dodatkowo przedstawiciele działu sprzedaży mogą w ramach scenariusza otrzymać powiadomienie o tym, że Jan Kowalski zgromadził 100 punktów scoringowych i należy skontaktować się z nim w celu przedstawienia oferty.
Odpowiedz